Gå til innhold

Når pakke sykehusbagen ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er straks ferdig med uke 30. Når pakker dere sykehus bagen. Jeg vet det er litt tidlig enda. Men når er det riktig tid å gjøre det på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bærre pakk den du... æ e nu bynnt... sist født æ en mnd før tia å det va ikke nå særli å spreng å pakk den mens vannet sila...

Så denne gangen har æ pakka ned det æ ikke har bruk førr før æ ska på sjukhuset uansett....

Skrevet

Det er nok ingen fasit på. Bare en fordel om den er klar litt tidlig. Men det er gjerne en del ting i den man uansett må legge i rett før.

Jeg har tre uker igjen og har ikke pakket den. Men skal gjøre det en av de nærmeste dagene. Men jeg er 3.gangs da. Tror jeg pakket litt tidligere med de andre.

Og går man på slutten med ufestet hode (dvs man må legge seg ned hvis vannet går) ville jeg hatt den 100% klar. Kan bli en rar toalettmappe hvis mannen skal pakke den hehe..

Skrevet

Jeg skal pakke min idag. Har 20 dager til termin nå.

Skrevet

Jeg å lurte på når jeg burde pakke den...hehe

Kanskje jeg skal begynne siden jeg har 21 dager igjen til termin...hehe...

Alltid vært litt treg der jeg gitt...

Lykke til da jenter...Ha en fin da videre...

Skrevet

Jeg har faktisk endelig begynt å pakke litt i dag, har 11 dager til termin. Da jeg fikk datteren min dro vi uten å ta med noe, mannen min hentet sakene mens jeg sov ut etter fødselen. Hadde heller ikke bruk for noe før det, men det var kanskje bare "flaks".... Denne gangen er jeg i hvert fall litt mer forberedt :-)

Skrevet

Jeg pakket den i helga og er nå i uke 37. Fikk plutselig menssmerter og tenkte at det sikkert var modning. Da tenkte jeg at jeg kunne pakke sånn at ikke ting kom så voldsomt overraskende på meg. Venter min kjære hjem fra reisejobb i dag også, så da kan ting bare skje. (ikke at jeg er så opptimistisk da, men...)

Skrevet

Pakker den ferdig i dag.. er 37+1 på vei.. Men må jo seff lage en liste over de tingene jeg ikke får pakket ned ennå fordi jeg trenger dem her hjemme også.. som f eks hårføner og en tjukk strikketjakke.. lager en liste over de tingene og legger på toppen av trillekofferten. Da er det bare for sambo å hive ned de tingene rett før vi skal dra :)

Skrevet

Satt og skrev en liste over hva jeg skal ha med meg inn i kalenderboken. Slik at jeg kan bare fortsette å føre opp ting når jeg kommer på det. Ellers skrev jeg at den skulle pakkes mandag om 3 uker, da vil jeg være ca 37 uker på vei. Skulle det skje før så slår jeg bare opp på siden hvor alt står, slik at jeg får med meg mest mulig i farta :o)

Skrevet

Jeg pakket baggen i uke 37, så nå står den klar og venter.

Nå er alt ferdigpakket til oss alle tre, skal ha familierom håper vi, ble en ganske stor koffert da...hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...