Gå til innhold

Tran, gi eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som ikke gir tran fordi dere har vondt av den lille? Fordi dere selv ikke liker det... Da får jeg fnatt. Jeg hørte om en som heller ville gi vit-D-dråper, selv om barnet tok tranen greitt. Det er jo mye annet godt i tran som en ikke får i de dråpene, f.eks omega 3. Ja, ja.. Heldigvis synes min lille knupp at tran faktisk er godt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir faktisk ikke tran for jeg orker ikke å gå rundt å brekke meg hele dagen!! KLARER ikke lukta!!

Jeg gir d-dråper og det med god samvittighet, omega tre skal han få i vitaminer når han er litt større. Prata med helsesøster og hun sa dette var helt greit!

Skrevet

Å huff da. Da har du et problem hvis du blir kvalm av lukta ja.. Så lenge det er til hans beste så. Enig med "innlegger" jeg..

Skrevet

Begge mine har fått tran fra de var 4 uker. Jeg grøsser,men de har smattet det i seg:) Eldste tok det til hav var 1,5 år....da spyttet han ut. Nå får han trankapsler. Minste er 6 mnd og digger tran.

Skrevet

Barn i Sverige og Danmark får ikke tran, men d-vitamindråper. Går sikkert helt fint å gi det til norske babyer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...