Gå til innhold

1 dag til termin...

hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det eneste jeg kjenner er kynnere tett som paddehagl på kvelden, og mens murringer i korsryggen. Sånn har det også vært i ukesvis. Og knøttet ligger fortsatt høyt (alt for høyt) i bekkenet. Blir vel dager/uker på overtid.. ÆSJ!!!!!!! og "knøttet" som viker til å være relatvit stort blir bare større og større, hjeeelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, fødeklar hamster!

Ville bare si at venninna mi fikk forrige tirsdag, og magen hennes var kjempehøy helt til det startet. Hun sa et par dager før at hun trodde det snart kom til å skje noe - og jeg tenkte i mitt stille sinn at det skal vi bli to om (misunnelig? neeeeida), men jaggu kom ikke babyen likevel. Hun var førstegangs, og fikk to dager før termin...

Lykke til, ikke sikkert det drøyer så lenge :-)

Skrevet

Hei :-) Håper virkelig det skjer noe her også snart. Men legen min er ikke optimistisk. Skal på kontroll igjen i morgen så da får vi se hva hun sier nå. Men hun tror det ender med KS som sist. Jeg har snakket med gynekolog på sykehuset og sagt at jeg er innstilt på vaginal fødsel, MEN at jeg ikke vil det skal drøye like lenge som sist før det sjekker med UL om hodet står riktig i bekkenet. Så jeg er lovet UL ganske tidlig i fødselsforløpet om det drøyer ut som sist.

Hvordan er formen din? Jeg er Sinnsykt stor, tung, og har mye vonst i magen (ikke rie vondt), men fordi magen er så stor. Jeg orker omtrent ikke NOE!! Håper virkelig "knøttet" er klar for å hilse på familin sin snart:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...