Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opplevd nåkka æ trur e kynnere, våkna ei natt æ måtte på do, å då va magen steinhard å den stramma skikkeli, opplevde det samme inatt, for andre gång, men då va d akkurat som det kun stramma på venstre sia av magen. Kan hende æ va litt omtåka av at æ våkna (måtte på do igjen), men va akkurat som at det lå en ball inni magen, kun på venstre sia, førr æ kjente på en måte nåkka rundt inni magen når æ kjente mæ på magen, skikkeli rart!! Nån som har hadd d samme?? Va hos jordmor igår å beskreiv den første "kynnern" æ hadde, å ho trudde å d va det, at det va litt tidlig, men nån hadde det så tidlig. E bære litt bekymra når æ oppleve sånne der rare ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjedde med meg også omtrent så tidlig. Magen blei liksom steinhard, nesten som om jeg hadde fått krampe i noe som ikke egentlig var en del av meg (for det gjorde absolutt ikke vondt). Den første gangen varte det mye lenger enn kynnere egentlig skal, og jeg var livredd for hva det kunne være. Jordmor smilte og sa at det var nok kynnere, og lurte på om jeg hadde stressa mye i det siste. Og at jeg ikke skulle være redd hvis det ikke gjorde vondt eller blei nedpress samtidig.

Skrevet

Ok, takk førr svar :) Har ikkje opplevd nåkka anna under svangerskapet som æ har blidd redd ut av, men syns det der va litt skummelt., Greit å høre at andre åsså har hatt det :) Fikk høre hjertelyd igår då hos jordmor, så veit at det går bra ivertfaill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...