Gå til innhold

kjente spark???HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kjente det ut som jeg hadde en liten rakker i magen,helt seriøst!!!!har syntes det noen ganger før og,men da ofte etterfulgt av luft så tenkt det sikkert har vært det. Men i går var det ikke noe sånt,kjente det nesten utenpå tilogmed!!!!!sånn trippelspark om dere skjønner?dunk'dunk'dunk'

Herregud er johelt sykt!!!

tok en test før jeg begynte på pilla,mensen var da 1 uke forsinket,den var negativ. Etter jeg begynte på pilla har jeg hatt mensen. Kan ikke være gravid da?får helt angst jeg....har vel hatt ubeskyttet sex en halv gang,så det er jo små sjanser,men huff,er så nervøs

Hørt om de berømte fantomsparkene da,hvordan kjennes det ut?lillegutt er 8 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner også "spark" noen ganger :) Det er jo fantom spark.. Kjennes ut som bevegelser i magen bare ;)

Skrevet

jeg har også mange ganger kjent spark... hadde en periode jeg var sikker på at jeg var gravid. kjente spark heletiden og magen ble helt oppblåst...tok en test og den var heldigvis negativ..hehe..kjøp deg en test så er du sikker..slipper å bekymre deg sånn..

Skrevet

Jeg har kjent akkurat det samme, men er garantert ikke gravid. Så akkurat det bekymrer jeg meg lite over:)

Skrevet

Samme her! Har også kjent det noen ganger og er sikker på jeg ikke er gravid. Lurer på om det av og til kan være magemusklene som rykker litt (de skal jo trekke seg sammen mye etter en fødsel)...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...