Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Poden min står bare opp tideliger og tideligere og mamma blir bare mer og mer frustrert. Dette begynte å skjære seg når han var syk for et par uker siden. Før han ble syk så sov han til 8-8.30 mens i dag så var han klar for en ny dag kl 5.45. Jeg ser med skrekk og gru på neste uke da vi skal stille klokka. Jeg kommer jo til å måtte stå opp før 5 jeg da, det makter jeg bare ikke. Jeg har prøvd å legge ham senere men uten hell. Ååååååh, hva gjør jeg for å få ham på riktig spor igjen??? Han er foresten 11 mnd
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Hei, jeg har det samme problemet selv, min også er 11 mnd, og han har vært sånn hele tiden, så dette er ikke noe uvanlig, søvn forandrer seg stadig på så små barn. Min våkner helst mellom 05-06, en sjelden gang kan han sove til nærmere 07... gruer meg til å stille klokka jeg også, har prøvd å legge han seinere jeg også, men til ingen hjelp, våkner tidlig uansett, så du får tenke positivt, det forandrer seg nok med tiden ;-)
Babykilo Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Ta det opp med helsesøster, søvn er kjempeviktig. Jeg liker også boken "Sove hele natten", av Nina Misvær. Ga noen gode tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå