Gå til innhold

GOD TIRSDAGSMORGEN, TWILIGHT-JENTER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil IKKE ha snø. Har nemlig ingen klær som passer. Her sørpå har termostaten såvidt det er sunket ned mot 12 grader på kvelden, så det ser ut som om vi slipper snø en stund til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner problemet ditt, Hanne!!! Jeg har ei usannsynlig stygg diger jakke fra forrige gang jeg er gravid... den er bøtt øggli og får meg til å se ut som hufsa fra mumidalen, men den er gooood og varm :) Heldigvis bor jeg ikke lenger i en av Norges største byer, men på et sted der denne jakken ikke skiller seg nevneverdig ut fra lokalbefolkningens oppfatning av moter ;) Skal jeg på butikken og risikere å møte "vanlige" folk på min egen alder, tar jeg fin-jakka som ikke går igjen men som knyttes mellom pupper og mage, og et godt varmt skjerf.

Skrevet

Jul, ja... Mannen min sa jeg måtte være ferdig med julegavene i september, da den blå streken viste seg på CB-pinnen..... Hittil har jeg kjøpt....INGEN! Men jeg har tenkt- mye....

Skrevet

Jeg har ikke kommet lenger med julegaver enn å konkludere med at fra oss kommer det kun julegaver til barna i år. Det vil si jentene til ka-ping, niesen min, nevøen til sambo og barna til ei venninne her i byen. Kanskje samboeren min får et nytt spill til sin nye playstation, og så tror jeg kanskje det vanker ulvangsokker i retur.

Skrevet

Heldigvis er jeg varmblodig. Kjøpte meg en fin genser på H&M forleden dag, og den bør holde frem til snøen kommer.

Skrevet

Noen som har noen meninger om pengegaver til jul.... Jeg er litt "gammeldags" muligens, men jeg syns ikke det er like morsomt å gi bort penger til jul... Guttene til svigerinna mi ønsker seg bare penger. Ok til bursdag, men jul.... ?

Skrevet

Hei hei...jeg og datteren min sov til halv ni...så idag ble hun ikke levert i barnehagen før halv elleve... er litt treige om morgenen vi da...men nå er jeg 100% sykemeldt og da...datteren min hra leddgikt og er rimelig treg om morningen,,,pga stiv og øm kropp da så jeg er egentlig litt glad for at jeg ikke jobber nå som det er så rått og kaldt høstvær ute..hun blir liksom alltid verre da..litt småfeber om morningen også...jaja...får reint dårlig sammvittighet av å se at dere er såååå tidlig oppe jeg da...morgenfugl har gull i munn er det noe som heter...

Ellers får jeg bare si GOD FORMIDDAG DA JENTER..(hihi)

Klemmer =0)

Skrevet

Hei, Venter prins - det høres helt herlig ut å sove til halv ni - skulle gjerne byttet! Og det selv om jeg fikk sove _helt_ til 0720 i dag i stedet for den vanlige opp-og-hopp kl 06... Ingen grunn til gull i munn når man ikke må, det er jo høst og tid for å kose seg så mye man kan:) Trist det er såpass hardt for datteren din, men da er det jo ekstra bra at du har mulighet til å tilpasse dagen til hennes tempo.

SÅ god etter(?)middag til alle Twilightere, så skal jeg løpe på møte, jeg.

Skrevet

hei spongebob...takker for det...jepp..skjønner hva du mener...jeg er også veldig glad for at jeg kan tilpasse dagene etter hennes tempo nå...det er kjempebra...

lykke til på møtet ditt da...

klemmer =0)

Skrevet

Hei hei jenter, titter snarlig innom for å si hei -vært våken siden 07:10, fått jobbet litt, vært på kontroll (alt ok) spist lunsj med vimsemannen og nå hjemme igjen for å jobbe videre, håper å bli ferdig med disse oppdragene i dag! :)

Skrevet

Her dabbet aktiviteten av, gitt - hva skjedde?

Hei, Vims, kos å se at alt står bra til! Snart ferdig med de hydrolyserte proteinene?

Skrevet

Jeg gleder meg sånn til jul!!! men ble skikkelig pissed da jeg leste på skravle igår kveld... de begynte å snakke om pepperkakedeig.... åherreguuud så lyst jeg har på pepperkakedeig! Akkurat som om jeg kommer til å greie å la være å maule en hel boks når det kommer i butikken... .dæng!

Skrevet

Men fysjogfyogfysjogfy! Pepperkakedeig??? Salmonella i rå egg og sikkert listeria og toksoplasmose og byllepest og...

Kos deg, du!

Skrevet

Grunnen til at jeg var så innmari tidlig på'n idag var fordi jeg måtte ha bilen - altså kjøre ka-ping-mannen på jobb før jeg og lillejenta gjorde vårt.. vanligvis er vi ikke oppe før åtte, og da må jeg vekke lillegullet.

JA jeg vet jeg er bortskjemt, men som formen er for tida så er det ganske deilig å ha det sånn også.

Skrevet

Det er jobben din å være bortskjemt, kjære - du gjør jo en viktig samfunnsinnsats for tiden!

Skrevet

ånei, sponge, det har du sannelig rett i... hehehe... ja sånn går no dagan :) Godt å vite at jeg i det minste ordner orntlig middag til familien min to dager på rad nå!

Idag: Pølsegrateng med brokkoli, blomkål, squash, sopp, ostesaus med løk og masse cheddar. Servert med urtestekte poteter.

imorra: Nakkekoteletter i leirgryte på en seng av grønsaker og poteter, overstrødd med hermetiske tomater og hvitløk.

Skrevet

Pølsegrateng var ingen dårlig middagsplan...

Skrevet

Vet ikke helt om jeg var så heldig med den ostesausen... kanskje prøve seg med oppskrift neste gang?

Skrevet

Oppskrift er da for pingler, ikke ka-ping'er! Hva kan gå så galt med en ostesaus, bortsett fra å svi den (min spesialitet, litt utålmodig?) eller bruke feil ost? LT er ikke spesielt glad i overmoden edamer i ostesaus, for å si det slik...

Skrevet

Jeg tok masse smør, fresa finhakka sjalottløk, tømte oppi litt (for mye) mel, hadde i h-melk og litt vann, lot koke, og tømte i revet jarlsberg, norvegia og cheddar til slutt.

Høres da greit ut det, til aldri å ha laga ostesaus før?

Skrevet

Heisann dere! Tilbake igjen, vært på besøk hos venninne som ruger i uke 38 nå...må være spennende når det nærmer seg! Snart er vi der faktisk :o) Er mest glad for å være tilbake hos varmeflasken min!! Skal disse menssmertene sitte i termin kommer denne jenten til å bli seriøst gal!!! Bra det ikke er sommer og varmt, men faktisk snø ute :o)

Ka-ping: hørtes ut som en fin ostesaus for meg, men så er jo ikke jeg nå superkokke akkurat...

Skrevet

Ser heller ikke noe galt med den ostesausen, bortsett fra at purister vel kan påstå det er en blanding av beurre blanc og bechamel - uansett høres det godt ut for meg!

Har fått dårlig samvittighet over å planlegge å avspise (bokstavelig talt) bursdagsbarnet med pasta-og-pølsegrateng, så skal innom fiskedisken på vei til barnehagen. Laks og potetmos, skal det bli! Omega3 til barnet...

Skrevet

Dæng, pasta glemte jeg ja... kanskje det er bedre enn poteter til pølsegratengen? Tips mottas med takk!!!

Skrevet

Urtestekte poteter skremmer ikke meg på flat mark, i alle fall! Mye bedre enn kjiip pasta? Hadde takket pent ja, men jeg takker jo stort sett pent for all mat jeg ikke må lage selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...