selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Noen våkne? Hæ? Hæ? Tåler ikke være oppe så tidlig jeg.... blir helt hyper... hittil idag har jeg fått opp mann og barn, kjørt ka-ping-mannen på jobb, levert lilletrollet i barnehagen, laget lapper om garasjesalg, konstantert at jeg ikke har en drit som frister til frokost, sett værmeldinga og chatta litt med lillesøs. Tralllalalalaaaa jeg er så sulten! Men enda en time til butikken åpner
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Her er det fult liv. Vært våken siden 05!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skal få barn avgårde på skolen, selv er det jobb kl 10...................... Ellers ingen stoooore planer. Er allerede trøtt så denne dagen blir lang ja. Ha en super duper dag ;o))))
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 Syns ikke det er særlig sunt jeg å stå opp så tidlig... i hvert fall ikke for meg Er lykkelig for at jeg slipper å pendle nå når jeg er sykemeldt! Ha en fortsatt fin dag, smaskeli, den kommer seg nok etterhvert skal du se Kanskje har du en kiosk i nærheten av jobben så du kan kose deg med en liten sjokolade idag?
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er ikke den typen som står frivillig opp kl 0500 assa. Hehehehehe Lille gutt våknet og hadde skikkelig mareritt. Da han endelig sovnet, snorket gubben som bare det og der lå jeg og ble mer og mer irritert........... Får kose meg med litt kakao og sjokolade på jobb, mens jeg skriver innbydelse til lutefisklag på jobb ;o)))
SpongeBob Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Lille Torpedo feiret bursdagen sin med å la mammaen sove helt til 07.20 - HURRA FOR HAM! Deilig å være tilbake på jobb, men har ikke rukket å lese mandagstråden for å se hva dere fant på uten meg. _Men_ fikk omsider funnet et målebånd, og kan rapportere at magamålet over navlen er 90 cm, på rundeste punkt tre cm under navlen er det 94...
Hanne og jentungen Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 God morgen på etterskudd:) Nettet har vært nede på skolen, men jeg har vært oppe siden 0700:/ Sponge: Ja hva kom vi vel frem til i går? At jeg har eksamensnerver tror jeg. Så ille at jeg blir kvalmen bare av å tenke tanken. Ellers må jeg si at jeg for det meste bare jattet med uten at det gikk inn:)
SpongeBob Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Ser at dere rakk å diskutere trass og barneoppdragelse også, men hva sa egentlig veilederen din om oppgaven din? Hvordan ligger du an? *Krysse fingrene...*
Hanne og jentungen Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skal levere den ferdig trykket den 1. november og til trondheim for eksamen den 14. Jeg gruer meg noe så sinnsykt, men så gleder jeg meg helt enormt til å være ferdig. Veilederen min liker oppgaven og mener den er klar etter noen få, små, modifikasjoner:/
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2006 og etter mye spmål la jeg inn oppdatering fra weekend'en i Ålborg
Hanne og jentungen Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Vi kommer som regel igjennom ganske mye på disse timene:) Hehe, og det synes på lista over mest aktive brukere...
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2006 jepp, jeg jobber hardt med å holde meg oppe på lista!!
Hanne og jentungen Skrevet 24. oktober 2006 #12 Skrevet 24. oktober 2006 Hehe. Du har nå sluttet med å gi oss skylden for det. Det er jo et steg i riktig retning:)
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 24. oktober 2006 Frekka! skal se du hopper opp på lista du og når permisjonen setter inn
Hanne og jentungen Skrevet 24. oktober 2006 #14 Skrevet 24. oktober 2006 Det er det du tror ja:) Nei, nå må jeg få jobba litt med fornuftige ting:) Snakkes om noen timer, og ikke finn på noen morsomme sprell mens jeg er borte.
SpongeBob Skrevet 24. oktober 2006 #15 Skrevet 24. oktober 2006 Vi finner aldri på noe morsomt. Ka-ping - så oppdateringen, det så ut til å ha vært en herlig helg. Har bekkenet kommet seg igjen?
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 24. oktober 2006 Sånn halvveis... hehe... det blir nok bra utover dagen tenker jeg Skal innom hos foreldrene mine og tjuvlåne printeren til div.formål nå straks (finner ikke kabelen til min egen i farta), og så hjem og fortsette resitusjonen. Heldigvis har jeg en snill og god mann som gir full støtte til at jeg ikke gjør stort disse dagene for å komme meg igjen. Han satte stor pris på helga han også ps: grattis med dagen til LT!
SpongeBob Skrevet 24. oktober 2006 #17 Skrevet 24. oktober 2006 Store gutten er blitt to år... Huff! Hvile er faktisk det som hjelper bekkenet best, så lykke til - det er vel derfor du er sykemeldt også, for å komme deg igjen! Så jeg at du sitter og skriver en artikkel for tiden? Om hva? Var ellers på svangerskapskurs i går (LT _ville_ i bhg, og de syntes det var greit siden han var i god form utpå dagen) og fikk se en av de klassiske "svangerskap og fødsel"-filmene. Avsluttet dagen med "I mors mage" og NRKs "Dokument1" om for tidlig fødte barn, og er ikke helt 100% sikker på om jeg vil være gravid allikevel. Litt sent å ombestemme meg nå, kanskje?
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #18 Skrevet 24. oktober 2006 Tullesvampen min du må da ikke se sånne filmer!!! Du VET at du er gravid, og du VET hvilket hull ungen kommer ut av... ikkeno vits i å plage seg selv med flere detaljer egentlig Gratulerer med dagen igjen til LT, de vokser så fort men er så utrooolig herlige i den alderen! Jeg satt med ei morrastrøtt og myk jente på 2 1/2 i fanget imorres, og hviska "kjempeglad i deg vennen min" ned i håret hennes - hvorpå hun tar ut smokken med et smell og sier tilbake: "kjempegla i dæ og mamman min"... *sukk*..... til alle dere førstegangs-twilight-jenter: GLED DERE!!! Dere har en uendelig mengde kjærlighet i vente Artikkelen er forresten til Aksjon Fødekaos-gjengen, som skal ha innlegg på landskonfenransen til jordmorforbundet idag. Jeg skulle egentlig være med, men bekkenet hindret meg - altså sendte jeg avgårde en artikkel i det minste. Sender den til deg på epost så du kan få lese hvis du gidder
SpongeBob Skrevet 24. oktober 2006 #19 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, takk - veldig, veldig gjerne. Må nok engasjere meg der, jeg også. Som jeg har fortalt har vi to herlige jordmødre her som deler stillingen. har svangerskapskontroller, fødsler og følger i ambulanse til sykehus i byen om det skulle være nødvendig. En av grunnene til at vi har fått beholde dem er at nabokommunen har kjøpt tjenester av vår kommune, men det ahr de kloke politikerne der funnet ut at blir for dyrt. man kan jo ikke bruke 250' bare på å sikre at 10-12 gravide i året skal ha et bra og trygt tilbud!!!!! Mener de... Og når nabokommunens politikere kan mene det er det plutselig enda enklere for kommunen her å mene det samme, ikke sant? IDIOTER!
DiddiDaddi Skrevet 24. oktober 2006 #20 Skrevet 24. oktober 2006 Godformiddag twilightere ) Litt treg start her i huset, men har da kommet meg på nett tilslutt...gjesp...lenge siden jeg har sovet så godt! Underlig å ikke ha vært oppe x antall ganger i løpet av natta for deretter å ligge våken og kikke i taket fra 07 ) Sponge: Gratulere til bursdagsbarnet! Bra han er i fin form igjen! Ka-ping: så utrolig fin liten historie om da du hadde ei småtrøtt jente på fanget...åh...gleder meg sånn til snuppa kommer ut nå )
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #21 Skrevet 24. oktober 2006 Så tidlig oppe alle idag, da... Tirsdager sover vi leeeenge her i heimen(07.30).... Begynner en halvtime seinere på jobb idag enn ellers i uka, og dvs over en time(!) lenger under dyna.... Godt til minstemann å få våkne selv, og ikke hales ut av senga trøtt som en dupp! Grattis med dagen til LT, SpongeBob, her er det 3 årsdag om 3 dager! Gjett om det telles ned... Tjuvstarta feiringa i helga som var, så han har allerede fått 3 gaver som er åpna....
SpongeBob Skrevet 24. oktober 2006 #22 Skrevet 24. oktober 2006 Her tok vi også gavene i helga da pappaen var hjemme, men det kommer vel litt i posten i løpet av ka har jeg skjønt. Han har omsider forstått konseptet med morsomme ting under papir i gilde farger, så jeg ser at min juletradisjon med pakker under treet fra lilejulaften av kan få seg en smell... Og jeg syntes det var ille nok at bikkja tok stand på alle med sjokolade i! Forresten, mine damer: 2 måneder til julaften i dag!
DiddiDaddi Skrevet 24. oktober 2006 #23 Skrevet 24. oktober 2006 Oioi...2 måneder til julaften - og her snør det ) Tjohoo!! Nå fikk jeg julestemning )
SpongeBob Skrevet 24. oktober 2006 #24 Skrevet 24. oktober 2006 Skal begynne å lage julekort snart, tenkte jeg - det er vel "lov" uten at noen kan beskylde meg for å tjuvstarte på julefeiring?
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #25 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg vil også ha snø... eller vent... ikke HELT enda, har ikke fått lagt om til vinterdekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå