Gå til innhold

2 måneder til jul!

Anbefalte innlegg

i dag er det to måneder til jul. og jeg har nå startet juleinnkjøpene.

Gleder meg veldig til jul nå. og håper virkelig på hvit jul i år!! kanakje gutten kan komme ut når det snør??

Tenkte eg skulle begunne med julebaksten snart og. og så kanskje kjøpe inn litt julepynt. Har bestemt meg for at i år skal jeg ha et skikkelig juletre, og da må jeg jo nesten handle inn litt pynt til det og (sambo mener det holder med det lille ferdigpyntede treet vi har)..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6806658-2-m%C3%A5neder-til-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er fint det bare er 2 måneder igjen, og den tiden håper man går like fort som den har gjort til nå =)

Er ekstra stas med skikkelig juletre. Lukter jul da liksom. Har kjøpt noe juleterpynt og julefigurer til å klistre på vindu =)

Gleder meg til jul, men har vel mistet julestemningen til da

Og akkuratt 2 mnd til termin :) Yohoo:)

Syns ikke det var lenge siden jeg sa det var 3 mnd til juleaften og termin!

Gleder meg så vanvittig mye til julen! Det er den beste tiden i året!

6.november kommer julepynten til ikea, da blir det full shoppings :)

Ja orntli juletre må det vær... einaste vesst at nån e allergisk at æ syns det e greit med kunsti... Glæda mæ sånn tel å finn frem julpynten.... har på kassevis på loftet så det bi nok ingen julepyntshopping hær i gårdn... men e så arti å finn frem alt ;D

Annonse

Oioi, det betyr 2 mnd og 2 dager til termin! Meg og sambo må feire jul aleine i Trondheim i år, for første gang (resten av familiene bor på Vestlandet), så det blir nok en spesiell jul i år. Det kan jo vi må være på føden... Vet ikke hvor mye jul vi skal lage til, men litt må vi jo ha. Litt julepynt og julekaker. Får se om det blir Fjordland pinnekjøtt eller ekte.

på julaften er det 6 dager til termin her.. men jeg skal ferire jul med mamma og pappa uansett hva som skjer!!!!! om dei så må komme til meg på sykehuset. håper berre at ikke fødselen starter når jeg er hos dei, for det tar tross alt 3 timer fra opphavet og til sykehuset.

Julaften sitter jeg der med en to uker gammel sneip - det blir spennende !!

Begynt å tenke på hva jeg kan ha på meg, jeg kommer nok fortsatt til å ha både ganske stor mage og være fleskete ellers rundt onkring, og ammer jo som bare det - så har bestilt meg en ammekjole i str. L fra Motherwear - håper den er OK.....

I år skal vi også ha juletre hjemme - selvom vi skal bort på julaften.

Jentungen har blitt 2,5 år og da må vi selvsagt ha jul hjemme vi også (har ikke giddet det bare mannen min og jeg tidligere, og i fjor var snuppa litt for liten til å være med på foreberedelsene)

Gleder meg så masse til jul!!!

I dag skal jeg pakke inn julegavene, og så gleder jeg meg til IKEA-tur når julepynten kommer !

(kanskje vi skulle hatt et desemberklubb-treff på IKEA ???)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...