Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Hei folkens. er kraftig forkjølet på 5 dagen nå, venter på at legekontoret skal åpne. Hoster og er spons tett, lite krefter og spyr mer og mer ved den minste annstrengelse. Nå har mannen min og mammaen min sagt nok, nå går du til legen du er ikke frisk. Jeg trodde det bare var pga at jeg er 5 måneder på vei at ting tok så lang tid og at jeg ble sykere en vanlig. Kan jo lure nå. Var nettopp ute med voven og kastet opp 5 ganger på 10 min. Ja ja, et lite klagebrev til morningen hjalp litt. Ha en fin dag folkens snufsa
Frk. Vable Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Stakkar... Men hvorfor spyr du da? Har du fremdeles svangerskapskvalme? Ikke greit å være syk, ihvertfall ikke med baby i magen... Sender en trøsteklem, jeg!!
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Uff da, det hørtes ikke bra ut. Har selv hanglet i 2 mnd. I går så legen at nå måtte jeg prøve noe sterk hostesaft. Hoster hele natta og holder resten av familien oppe....... Kvalm og kaster opp i tillegg. Ønsker deg goood bedring.
kromis Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg ville ha gått til legen og få tatt en crp prøve. Du kan ha fått en infeksjon i kroppen. Har ei venninne som er 7 mnd på vei og har fått infeksjon i kroppen. Hun hadde noe av de samme symtomene som du har... Oppkast og generell dårlig almentilstand. Hun er nå på antibiotikakur og får ikke lov til å jobbe mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå