Gå til innhold

Nå mister jeg.....

Anbefalte innlegg

Rødt blod i trusa i dag, og på papiret....Har hatt en dårlig magefølelse hele tiden pga manglende symptomer(da siden jeg har hatt ekstremt med symptomer de andre svangerskapene mine). Ufattelig lei meg nå, vet jo at alt kan være i orden likevel men tør ikke å tro det.Må vel ringe legen min. Hva gjør man hos legen når man blør? Blodprøver, ul eller gu?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6806523-n%C3%A5-mister-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkars deg, det må være helt forferdelig tragisk å miste.. Hvor langt var du på vei?.. Kan dessverre ikke hjelpe deg med hva som skjer hos legen for har ikke mistet selv noen gang, mitt første svangerskap dette, men ville bare sende deg en trøsteklem ihvertfall...

Håper du blir raskt gravid igjen!! Lykke til videre!!

Takk for det! Er(for er jo enda ikke helt sikkert at jeg mister) 5+5 i dag. Ringte legen min da jeg var på tur på jobb, fikk beskjed om å snu og dra rett hjem og legge meg og ligge i ro i et døgn. Hvis jeg fortsatt blør i morgen skulle jeg ringe eller komme til legen. Så da er det vel bare å legge seg ned....

Uff da, nå har du det virkelig ikke lett! Å ha en slik dårlig magefølelse og så blø men likevel ikke helt klare å slippe håpet er grusomt, man blir så trist og nedenfor og totalt nervevrak av det. Jeg tror jeg vet omtrent hvordan du har det, for jeg opplevde det samme i sommer. Håper likevel at du er heldig og at alt står bra til, skal krysse fingrene for deg og sender over en god, god trøsteklem!

Huff dette var trist.Legen gjør ikke så masse egentlig...de bare undersøker symtomene.Kan ikke ta GU på deg da dette kan gjøre vondt værre.Men be om henvisning til UL.

Huff føler med deg da jeg har vært gjennom dette 4 ganger før.

Klemmer

Annonse

jeg vil satse på at du ikke mister jeg....for du sier jo du bare har bitte litt blod...jeg synes du skal ha hodet høyt å håpe på det beste..maaaaaange som blør og det går som regel bra...jeg har bløtt selv...for 4 uker siden...og nå skal jeg til 2 trimester om 2 dager...så alt kan gå bra...og det håper jeg det gjør..vi kan ikke miste fler nå...pust sammen og slapp av...så ser du i morgen hva som skjer=) lykke til...

Uff skjønner at du er trist! Men det kan fortsatt gå bra, jeg har vært gravid flere ganger og sympt. varierer fra svangerskap til svangerskap. Å søk litt her inne etter Alva sin historie, hun har blødd og det ser ut til at det går helt fint ;o)

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingra for deg !

Hei!

Ikke mist håpet! Jeg hadde også litt blod en kveld, og mørk utflod dagen etter. Kom til legen den dagen, og ble sendt til UL dagen etter. Da var alt bra, hjertet slo, og alle delene av livmor og eggstokker var helt i orden! Jeg fikk beskjed om å ta det helt med ro en ukes tid og bare passe på meg selv, ikke løfte tungt (ikke sex) og ingen anstrengelser. Nå går alt så mye bedre, symptomene har blitt kraftigere igjen (dvs, jeg ble ikke kvalm og sånn før i uke 9), og jeg er ikke lenger så redd for å miste :) Lykke til. Krysser fingrene for deg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...