Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 ja det var i midten av november..sitter enda som et stort ????????????? hehehehehe
Twig Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 fliiiire.. Du, jeg fikk opp noe i jobbsammenheng for deg.. noe ala jobb
Håperjo Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg kan ikke spå, tør ikke lære heller tror jeg? MEN av og til får jeg fornemmelser som viser seg å stemme.... Dette skremmer meg litt, så det er ikke noe jeg prøver å hente fram. Men når jeg leste det opprinnelige innlegget til Kimby så så jeg penger (tør si det nå etter Twigs innlegg over) Jeg ser mynter liksom, som i en gammeldags pose, men tror det betyr penger? Kan ikke tolke heller. Men som sagt er jeg ikke klarsynt, og spår heller ikke.
Twig Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 velvel Jeg og så penger.. så du har nok noe i deg )
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 BLIR EG RIK !!!!!!!!!!!!!!!!!! GLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS hehehehe
Twig Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2006 hehehehehehe, snaaaart i november ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå