Gå til innhold

Tilbake her med ny giv:)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Var en del her inne tidligere, men fant ut jeg skulle ta meg en pause en stund fordi jeg ble helt opphengt i det å bli gravid.

Nå greier jeg i det minste å tenke på andre ting enn om jeg er gravid denne pp.

Venter IKM på torsdag så jeg får bare vente og se om det klaffer.

Nå prøver jeg å se etter positive ting med å ikke bli gravid den og den pp. Liksom om det er en fest/julebord man skulle vært på og kan drikke i stede for å være den eneste som er edru. og etc.

Tror det må være en grunn til at man ikke blir gravid de månedene det ikke klaffer.

Tror at når man blir gravid etter å ha prøvd en god stund så setter man mere pris på graviditetenog da er du mere klar over hvor heldig man egentlig er!

Tenk positivt alle sammen!!

Vi kommer også til å bli gravid etter hvert.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6805983-tilbake-her-med-ny-giv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lille_me

Velkommen tilbake. Ønsker deg lykke til på torsdag og håper det klaffer. Jeg tror også det er slik med meg: Nå som jeg har ventet noen pp med å bli gravid (ufrivllig venting men alikvel...) ser jeg at gleden over å bli gravid kommer til å bli større og større..

Hei og velkommen tilbake:)

Spennende med IKM på torsdag. Jeg har selv på fredag, og det er ikke antydning til symptomer på noe som helst.

Håper det klaffer for deg, og at du kjapt flytter over til 1.trim:) Fortsett å tenke positivt, tror det hjelper:)

Lykkeønskninger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...