Lille trille satt på hylle Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 HEI,ikke meningen å mase, men kan du se på dette? er jeg gravid? hvis jeg ikke er det, når bllir jeg det? jeg er født 30 11 82
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Fikk opp at du er gravid og at du er tre uker på vei.. kan det stemme eller?
Lille trille satt på hylle Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 takk. får håpe det, har ikke fått positiv test enda, men ikke mensen heller. håper du har rett=) har det stemt på mange andre?
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Er hvertfall to jeg sa igår at va gravide, de hadde testa idag og fått svak strek på testen, og jeg har truffet på alder og datoer.. Og på kjønnet på min egen lille baby,..
Lille trille satt på hylle Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 håper dette stemmer også. har prøvd i over 3 år, så nå er det på tide =) hihihi...hååååper nå:-) takk for svarene i alle fall. du skal få høre når jeg finner det ut:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå