Sjokoholikern Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg trenger en trillingvogn, helst med håndbrems.... noen som vet om noen som selger, eller som skal selge selv?? =)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Noen på skravle hadde kjøpt en i Sverige. Spør der inne du.
NET* Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 HEI! ) Har en Urban Jungle trillingvogn som jeg har lagt ut for salg på denne nettsiden. Men det er desverre ikke håndbremse på den. Ta en titt på annonsen, og gi meg gjerne et bud om du er interessert :-)
Tord_og_Trym Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Er bare litt nysgjerrig... Er det fordi du ikke behøver vogna mer du skal selge den eller er du ikke fornøyd med vogna??? Vurderer nemlig å kjøpe ny vogn og har da vurdert One Tree Hill Urban Jungel Tvilling. Vil gjerne høre din mening om vogna. Har en sønn på 3 år og en på 3 måneder nå. Venter ny baby til sommeren og har da tenkt å ha Tvillingvogn til de 2 minste - kanskje med ståbrett til eldstemann.
Nina :-) Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Vi ska sælg vårres.har ikke bruk for den lengre.å den e nesten ubrukt,brukt max 10 ganger.pga at størsten ikke ville sitte i vogn da lille bror kom til værden.for da var han blitt stor gutt:-)
Tord_og_Trym Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Har du en link til annonsen slik at jeg kan se på vogna???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå