Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jasså, her var visst flere av oss. Har vokst opp på Gåseide og planlegger som sagt retretten. Hadde håpet dette skulle gå i boks, for da ville jo jeg hatt naturlig perm. fra jobben. Vet ikke om jeg har nevnt det, men dette var 2. søskenforsøk, forrige endte i MA uke 8 - 10... Det syntes jeg var veldig tungt. Jeg er ingen optimist, men nå begynner jeg å bli litt herdet, tror jeg. Heldigvis har vi jo ei herlig jente, så jeg kan vel ikke klage. Vet dere forresten når det er vanlig å få mensen etter et mislykket forsøk? Det er irriterende å gå og vente... Vil planlegge neste gang med det samme.

Dere får kose dere i Trondheim, dere to. Vi snakkes..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6805231-sunniva78-og-slitelita/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

hvor gammel er du da?jeg er 26 og fra bogneset,har vell nesten vært naboer vi da,hehe...trist med din MA,satser på det går bedre nå! jeg prøver å vær optimist,men det er ikke like lett alltid,1. forsøket mitt nå vertfall,å jeg har ingen barn fra før...jeg vet når det er vanlig å få mensen igjen,men den kan vell ikke være så veldi langt unna vell...

Hei der to!

Jeg er, som dere sikkert ser, 28 år gammel.

Er vokst opp midt i vika, men flyttet hit til Trondheim for 6 år siden.

Begynte prøvingen for ca 3 år siden.

Til nå har jeg hatt 1 IVF, der jeg ble gravid, men mistet i uke 9. Tungt...

Så jeg vet hvordan det føles Åleby...

Deretter var det ett fryseforsøk. Ble gravid nå også, men det gikk galt bare noen dager etter positiv test...

2.fryseforsøk ble avbrutt, ingen av de to resterende eggene overlevde.

Så nå er det snart klart for 2.IVF, starter med spray 4.nov.

Mye har skjedd siste mnd, testet jo positivt på 1.forsøket i juni...

Ikke så lenge siden det, og mye har skjedd siden...

Men jeg synes det beste er å kjøre på, orker ikke ventingen jeg heller.

Vet forresten ikke helt når mensen kommer etter avbrutt forsøk, tror det varierer veldig. Gikk du kun på Crinone? Da tror jeg det er vanlig med max èn uke, men som sagt, tror det varierer!

Vi snakkes!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...