Gå til innhold

Oktober: ÅÅÅÅÅÅÅÅ - eg og vil!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Alle andre enn meg føde!!! Ennå eg e øve tiå, har hatt blod i utfloden, mensenmurringer og ryggvondt osv.... Ingenting skjer her jo!! Vil ha ann ud nå!

 

Ikkje dra fra meg alle - PLEASE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender litt fødestøv til deg: ***********************************************

 

Har hatt rier siden i går kveld men ser det går ikke kjapt akkurat, så ingen problem å nå meg igjen sikkert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke termin før lørdag,og ser ikke ut som det skal skje noe snart. KJEDELI!!!!!!!!! Så mulig jeg går over til November....

Har ikke tegn på noe bortsett fra maserier..

Lykke til til deg :) Håper du får føde snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også noen dager på overtid, hadde termin 21 oktober, men barnet har ikke gitt noen tegn til å ville ut i det heletatt på tre uker. Har vondt i ryggenog har fått bekkenløsning, men det hjelper jo ikke. Sex, vasking, trappegåing eller lakris setter ikke igang fødsel... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg og. Lite som antyder at fødselen nærmer seg.3. dager overtermin. Heldigvis har jeg foreløpig klart å holde humøret oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SENDER HERVED ALT FØDESTØVET SOM VAR TIL OVERS FRA MIN FØDSEL!!!

 

HOLD UT, I ETTERKANT VIL DU SE HVOR FORT DET GIKK:)

 

Masse klemmer og ønsker om snarlig fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det akkutatt som deg. Når har/hadde du termin. Jeg hadde 21. oktober og det føles som lenge siden. Dessuten er jeg jo ikke på ordenlig overtid før 4. november og det er lenge til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jg vil også. er 1uke på overtid i dag,og jg holder på og sprekke snart. er så kjedelig og gå sånn og vente. var hos lege idag da,og jg hadde høyt blodtrykk så han skulle ta kontakt md sykehuset,ville ha mg igang nå en av de nærmeste dagene,høres supert ut.

du må ha kjempe masse lykke til,så håper jg det skjer noe for oss alle på overtid snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...