agny Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 blir jeg gravid før nyttår? blir min førstefødte jente eller gutt? vil mitt første svangerskap gå bra? åh!! håper du svarer meg, dette er så spennende!!!! jeg er født 19.06.81 og samboeren min er født 13.08.81... håper du kan se litt på meg- på forhånd takk!!!!
Smulen&Skalken Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 kunne du ha gjort det på meg også? jeg lurer på om jeg er gravid evt når jeg blir det....
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Fikk ja på at du blir gravid før nyttår, at det blir en gutt og at det kommer til å gå fint.. Lykke til
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Hei håpefull.. jeg fikk opp at du er gravid, at du er 2 uker på vei.. kan det stemme?
agny Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 tusen takk for svar!! må jo begynne å tro på dette nå da-det er for godt til å være sant!!! gleder meg allerede jeg...hihi..det er flere som har fått opp akkurat det samme som deg- det er helt fantastisk!!! ser du i hvilke måned jeg føder? og vil masteroppgaven min i pedagogikk gå bra? tusen takk for at du tar deg tid, jeg setter veldig pris på det-tusen,tusen takk!!
Smulen&Skalken Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 dette kan faktisk stemme jeg håper i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå