Gå til innhold

jobber 60%, student 50% , prøver å bli gravid 100% trenger litt råd..

Anbefalte innlegg

Ny på siden her...usikker på om det er en side for ikke-gravide, men som prøver? Uansett håper jeg noen kan svare på spm...jeg jobber altså 60% fast i barnehage på 0-3årsavd, og så er jeg student over nettet 50%. I tillegg til dette sliter jeg allerede en del med ryggen pga en ulykke da jeg var yngre. (Men har ikke vært borte fra jobb pga ryggplagene).

Det jeg lurer litt på er hvordan det stiller seg iforhold til tilrettelegging av arbeidet på arbeidsplassen når jeg (forhåpentligvis endelig) blir gravid og etterhvert sikkert kommer til å bli rimelig sliten av 60% barnehagejobb, 50% student + dårlig rygg...det er jo grenser for hvor mye man kan tilrettelegge en barnehage jobb?

Håper noen ser seg tid til å svare:)

Mvh Sofiesomsavnerkulpåmagen:)

Fortsetter under...

Hvis du jobber fast, så skulle man nå tro at de har plikt til å tilrettelegge. Hvis ikke så går det vel ann å få aktiv sykemelding hvis det blir for tungt. Om du er sykemeldt ca 10-20 % så kan du enten få noen timer fra jobb, eller du kan ta en hel dag som sykemeldt. Men jeg er ikke så inne på det, så er ikke sikker. Jeg ville ringt til trygdekontoret og hørt hvilke regler det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...