Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Når snøen og minusgradene kommer? Er så i tvil på hva jeg skal ha på snuppa. Var ute og tittet hva de hadde av dresser og jakker, men fant ikke noe. Det eneste jeg kan tenke meg over de vanlige klærne hennes er den fleecedressen på P.O.P eller en vinterjakke av noe slags. Hva har dere på under vinterposen om vinteren?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg kommer til å bruke ull og jakke. Dress nedi posen vil bli for varmt.
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Ja, si det... Nå har jeg i hvertfall strømpebukse og body hvis hun skal sove. Og vanlige klær hvis hun skal opp av vogna i løpet av turen (har da posen litt åpen). Til vinteren kommer vi til å ha et ullpledd over posen, og jeg kan tenke meg vi kommer til å ha body og strømpebukse (evt i ull) og bukse og genser. Og en jakke av et eller annet slag hvis det er veldig kaldt. Eller så kommer vi sikkert til å bruke en fleecedress ytterst (uten store klær under).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå