Gå til innhold

***Flere som går rundt og er småkvalm hele dagen?***

Anbefalte innlegg

Huff, synes det er veldig plagsomt å være småkvalm hele dagen. Kvalmen begynte i uke 7, og nå er jeg i uke 9. Skal ikke kvalmen begynne å avta nå? Synes at kvalmen blir sterkere for hver dag som går. + at jeg er sulten hele tiden......

Fortsetter under...

Jeg ble skikkelig kvalm i uke 7. Før det hadde jeg bare vært "små" kvalm som jeg kunne regulere med å spise litt kjeks. Etter tre dager til sengs måtte jeg til legen for å få sykemelding. Han sjekket urinen min, for han sa at det kunne være andre årsaker til at kvalmen hadde forværret seg enn bare svangerskapet. Da viste det seg at jeg hadde urinvisinfeksjon. Fikk en skikkelig hestekur med antibiotika og sykemelding i to uker. Etter endt kur ble kvalmen borte :o)

Kan jo være et tips til andre tenkte jeg, at man sjekker hos legen om det er flere ting som gjør at kvalmen blir værre.

Er nå i uke 10 og er bare uggen en gang i blant:o)

Annonse

Jepp, småkvalm hele dagen. Spyr ikke eller noe og klarer å gå på jobb, så det er ikke veldig synd på meg da. Og kvalmen kom ikke før i forrige uke i uke 8. Prøver å ikke bli for sulten ved å spise frukt mellom måltidene, for hvis jeg blir veldig sulten blir jeg mer kvalm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...