Gå til innhold

Urolig natt; 5 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 5 1/2 mnd er stort sett grei på dagen, men når kvelden kommer snur det om. Legger seg greit rundt 7-8 tiden, etter grøt og pupp. For så å våkne 2-3 timer etterpå for mer mat, veldig urolig søvn. Og sånn fortsetter natta...har pågått veldig lenge, så hvis det ikke kommer ei tann snart så vet ikke jeg. Noen andre som opplever noe lignende med sitt gull? Kan det være noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,sier bare velkommen i 5-6 mnd klubben:) Vi har hatt en engel on kvelden og natta siden han var 5 uker vi,De siste 3 ukene har det vært masse tull. Ikke er det tenner,ikke er han sulten,ig han er kjempe trøtt...........men alikevel våkner han mange ganger for å ligge å ule å rope!

Han er 5 mnd og 23 dager!

Skrevet

Vi hadde også samme problemet.

Når jeg innså at det ikke kom noen tann etter vel 2 uker med nattevåk så begynte jeg med grøt.

Etter innføringen av grøt har han våknet 1-2 ganger på kvelden for mat som han har gjort hele tida (ikke spist på natta siden 7 uker).

Og nettene har blitt rolige igjen....takk og pris for det:-)

Skrevet

Har ei datter på 5 snart 6 mnd og hu har sovet hele natten fra hu om trent ble født. nå i det siste våkner hun. men jeg har ikke gitt henner mat vis hu våkner etter 2-3 timer. men jeg gir flaske og hvet at det er nok. får grøt og. så er nok slik det er...

Lykke til:)

klem fra

Skrevet

begynt med faste leggetider når de er så små?? ops...lille-jenta mi er ikke i seng før i ca 22 tiden.... 4,5mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...