Gå til innhold

Hvor mange her som har vært gravid før....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

Jge vet ikke helt hva jeg skal si men har vært gravid før men er ikke riktig nok prøver ennå=o(

Prøver å overtale sambo men han er så seig som som som som sånne slim greier... ikke mulig å rikke på=o(

Men håper han har ombestemt seg ved juletider for da er jeg ferdig med pille pakka jeg ahr og har ikke lyst å kjøpe en ny en før etter neste mann er født og ferdig ammet...

Men EL din finner du nok snart, skal krysse fingrene jeg=o)

Lykke til

Klem

Hei

Har en gutt på 2 år fra før og nå prøver vi på nr to.

er nå inne i 6pp.

Sist jeg ble gravid prøvde vi ikke en gang.

Tror det for noen kan ta lenger tid å lage nr 2 enn nr1

Lykke til i prøvingen

Annonse

Hei, jeg har en datter på 9 måneder, og vi prøver vi å få en til. Skal ta en graviditetstest på søndag. Dette er min 2pp. Sist ble jeg gravid på første forsøk etter at jeg hadde sluttet på p-pillen. Eller vi prøvde ikke en gang :) Tror ikke jeg er gravid nå heller, så det tar nok lengre tid med nr 2 ja... :)

Med førstemann sluttet jeg på pillen i april og ble gravid i juli. Denne gangen sluttet jeg på minipillen i februar, hadde to aktive pp'er før jeg fikk ny jobb og satte prøving litt på vent (men holdt meg borte fra piller, bare naturlig prevensjon i tiden rundt el). Er nå inne i 3. pp (5. totalt hvis jeg regner med de to ppene fra februar)... Kan vel ikke akkurat si jeg sliter, men lengre tid har det i alle fall tatt.

Hei!

Da jeg skulle ha jenta mi ble jeg gravid med en gang jeg sluttet på p-pillen! Tenkte ikke over når vi hadde sex eller noe!

Etter et år prøvde vi på n,r.2 og da mistet vi først i SA og noen mnd etter en MA i uke 15!

Etter det prøvde vi i 10mnd før han satt!

Men dei to etter det satt på 1 forsøk!

Er nå inne i 4 pp, men det kan være at jeg ammer litt ennå og at vi har sex før EL fordi vi vil prøve å lage ei jente til!

Så vi prøver kjerringrådet med sex før EL!

Og da kan det vel hende det tar litt ekstra tid før det klaffer?

Vet at alle 3 gutta er laget dagenfør/på EL dagen, med jenta vet vi ikke!

Har 1 jente og 3 gutter! :-)

Vi har ei jente på 1 1/2 år og da ble jeg gravid nesten uten å prøve.

Mens denne gang hadde vi mye sex rundt el og følgte noen av disse rådene som ligger her inne uten at det klaffet. Men vi har bare prøvd i 1pp så jeg kan vel kanskje ikke akkurat svare på det enda..

Gikk på pilla før begge gangene, men sist så sluttet jeg noen mnd i forveien.

Annonse

Ja to ganger:) Begge gangene ble jeg gravid i 2.pp. Nå er jeg i min 3.pp, men ammer litt ennå så syklusen er litt ustabil og regner med at det kan ta litt tid. Jeg stresser ikke så mye med det siden minstemann akkurat har fylt året:) Men håper det ikke drøyer for lenge da - har lyst å ha 2 år mellom.. Vi får se;)

jeg har vært gravid før

2 ganger

forhåpentligvis blir det 3 nå dersom ikke mens kommer de nermeste dagene :))

har en gutt på 9 og skulle hatt en på 2 mndr (men han døde :(() så en på jorden og en i himmelen

Her fått en nydelig datter etter 4 mnd prøving. Denne gangen sluttet jeg på pillen 5 mnd før vi begynte å prøve. Er inne i 3 pp, kanskje det sitter denne gangen. Lykke til for alle prøvere, men husk.............:

JO MER VI PRØVER, JO MER STRESSET BLIR VI OG SANNSYNLIGHETEN FOR GRAVIDITET BLIR MINDRE.

Lykke til!

Samme her, jeg sliter, eller vi sliter med å få det til denne gangen...

men dette pp har vi ikke gjort så stor innsats heller, fordi jeg har fått ny jobb og skal begynne i den ved års skifte, kansje ikke det kjekeste å begynne med å si en er gravid.... men men blir jeg gravid så får de bare takle det...

Men som dere ser, har noen pp bak oss nå på nummer to

JA!

Første gang satt spiren på 2pp, så hadde ikke begynt å bli stresset eller tenke over EL-tider eller noe. Nå, derimot, er vi i 5.pp og, som deg, finner jeg ikke EL en gang! (la nettopp inn et nytt innlegg om det... håper på mange svar!)

Hadde alltid håpet å ha barna tett sammen, gjerne under 2 år i mellom, men det toget er allerede gått. Håperhåper noe skjer snart. :-/

Vet jo at 5pp ikke akkurat er kjempelenge, men jeg er skikkelig paranoid nå. Tror nesten ikke regne med vi klarer å få flere barn. Også jeg som gjerne ville ha 4-5 stykker!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...