jippii Skrevet 23. oktober 2006 #1 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hjelp!! Hvilken barnevogn bør man velge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 24. oktober 2006 #2 Del Skrevet 24. oktober 2006 "Velger" den som søstra til samboeren ikke trenger lenger, jeg... Er ikke en barnevogn en barnevogn da? Mer eller mindre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liten mamma Skrevet 25. oktober 2006 #3 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ta en tur innom barnevogndebatten, der finnes mange meininger, råd og tips! Jeg syns det er en viktig avgjørelse, skal tross alt ha og bruke vogna i flere år! Selv har vi valgt Emmaljunga City Cross med City Bag, syns den virker helt perfekt for meg og mine behov! Lykke til i jungelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 27. oktober 2006 #4 Del Skrevet 27. oktober 2006 Æ har bestemt mæ for Basson Duo vogna æ.. ROMA utgaven.. dæm har en perfekt pakke-tilbud på Domus (orkanger) dær d e me bilstol bl a som en kain klikk på å bruk på understellet på vogna istan for å færra me heeeele bag'en når f eks ska på butikk.. DU får me andre ting i tillegg å... billigar enn hvis du kjøpe alt kvar for sæ.. DUo vognan e jo lettar da, slipp å dræg på heeeeele vogna som en må gjør i kombi f eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jippii Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 27. oktober 2006 Takk får tipse L&T... Har haurt at dæm har dein simo duo vogna t sånn pakkepris på domus'n å.. får sjå ka vi kjæm fram t..synes det e vanskelig æ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femte gang Skrevet 28. oktober 2006 #6 Del Skrevet 28. oktober 2006 noen som vet hvor man får kjøpt mutsy i sverige??????????+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå