Gå til innhold

Lillemann på 7mnd har blitt forkjølet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg???????????????????

Nesen er til tider tett....... og noen gang renner det .........................

Setter pris på praktiske råd!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa er også forkjølet. Vært det i over en uke nå!

Her går det i saltvanns nesespray for det meste. Av og til er nesen så tett, at jeg må ta saltvanns sprayen først og så Rhinox etterpå. Dette gjør jeg kanskje en til to ganger i døgnet. Gjerne på kvelden før hun skal legge seg.

Skrevet

Lillegutt på 8 mnd er også forkjølet. Han får saltvannsdråper rett før amming, da løsner det. Og om natta har vi hevet hodeenden av senga, så han ligger litt i nedoverbakke. Da sov han plutselig myyye bedre. Og faktisk fikk han løsnet skikkelig godt opp i nesa si på sist babysvømming - klorvann er fine greier, hehe :-)

Skrevet

Du Raffna, UTROLIG dårlig av deg å drasse dere på babysvømming når ungen din er forkjølet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Irriterer meg over sånne som deg som har NULL tanker for andre, kun deg selv.

Det er vel ingwn vits å ta han med på babysvømming for å smitte andre vel???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Et veldig bra råd forresten, "gå på babysvømming når baby er syk, så løsner det i nesen og alle de andre barna blir syke"...............

Skrevet

Sier meg enig, dårlig å smitte andre med forkjølelse!!!

Ingen babysvømming når baby er syk her.

Skrevet

Ren idioti å ta med seg syk baby på babysvømming, en grunn til at jeg ikke går!!!

Det er så mange egoistiske mødre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...