Gå til innhold

AU!!! Noen som har peiling??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har som sagt hatt mens-smerter helt siden EL. Var forventet mens fredag 20, men foreløpig ingen tegn til den. Negativ test idag. Nå har mens-smertene kommet tilbake.

Noen som har peiling på andre grunner til så lenge mens-smerte når man ikke er gravid?? Hvis den ikke er kommet til neste uke får jeg vel bare ringe legen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Har egentlig ikke peiling, men har hørt at f.eks cyste på eggstokkene kan gi graviditets symptomer...

Lykke til da..:-)

Skrevet

Helt siden el? Har du andre symptomer? Feber? Muskel smerter? Sliten? Ville tatt en tur til lege ja... Håper du blir bedre snart da!!

Skrevet

Det varierer hvor det gjør vondt. Av og til venstre side, av og til høyre side, av og til bare midt på... akkurat nå både på høyre og venstre siden...

Skrevet

Auda, dette høres vondt ut! Tror neppe det er cyste på eggstokken, for det har jeg hatt flere ganger og da er smertene kun i eggstokken hvor cysten er.

Tror nok det er best å gå til lege! det høres ut som menssmerter, men siden den ikke har dukket opp ennå så er jo dette merkelig.

Skrevet

Holder vel ut en uke til :) Får ringe legen på mandag dersom ikke noe har skjedd (eller ved et mirakel at testen er blitt positiv...haha).

Gidder ikke la det ødelegge ferien min :)

Skrevet

Bit tennene sammen, hold ut og kos deg masse med ferien! ;o)

Skrevet

Hvordan går det med deg da Hjertebank?? Når er det du har ikm?? Var det så at du hadde gått på Pergo denne perioden?? Blir spennende å høre hvordan det går med dere...

Skrevet

Nei, ingen andre symptomer...men hvis jeg leter hardt så kan jeg vel finne svimmelhet, treg/løs mage om hverandre, småkvalm på kvelden...hehe

Ja, håper det blir bedre snart. Dersom tanta bare kunne komme så hadde det nok blitt mye bedre

Skrevet

Stort sett bra med meg! sliter litt med bivirkinger av den doble pergokuren i form av svimmelhelt og hetetokter.... og kjenner det stikker litt i eggstokkene om dagen, så da håper jeg det slippes et egg straks. Håper på at EL kommer i løpet av denne uke. Blir litt gal av å vente og vente og vente..... hehe....

Skrevet

EL- tester du også? Eller satser du på at dere treffer uansett? Er vel bare å ha sex hver dag fram til ikm nå :) Hehe...

Hvor mange perioder har dere prøvd? Du har vel kanskje sagt det tidligere, men korttidshukommelsen min er heller dårlig til tider :)

Skrevet

Vi er i 5 pp nå, men "øvde" tre mnd fra jeg sluttet med pillen til vi seriøst ble prøvere.

Jeg har brukt EL-tester tidligere, men nå som jeg går på pergo har jeg ikke brukt det. Har fått høre her på bim at pergo kan gi feil utslag på EL-testene.... Kjipt hvis man da stoler helt på den. Så nå stoler jeg på temping og legger inn opplysningene i fertilityfriends.com. Ellers så kaster jeg meg over samboer sånn annenhver dag for å være sikker..... hehe...

Litt usikker på ikm også, men hvis denne syklusen blir like lang som forrige så har jeg ikm 20 nov.... DET er lenge til det........ Før jeg begynte på pergo hadde jeg 28 dagers sykluser, men så ble de helt koko og endte på 39 dager forrige pp.

Ikke bare du som lider av korttidshukommelse.... ;o) samboer ler av meg når jeg klager på at han ikke har gitt meg nuss når jeg kom hjem fra jobb, og så hadde jeg fått det 2 sekunder før jeg klaget.... hehe

Hvor lenge har dere prøvd da?

Skrevet

Trodde pergo var bare for "sliterne" her inne jeg... at man måtte ha prøvd minst et års tid for å få det?? Men nå skal det jo sies at jeg ikke har satt meg inn i det :)

VI er (ennå) i 3pp. Hadde jo trodd at jeg skulle inn i 4 pp på fredag, men sånn ser det ikke ut til ennå altså. Får bare håpe syklusen min ikke lager alt for mye krøll framover nå da...

Skrevet

Jeg ble rimelig paff da gyn ga meg pergo så tidlig ja.... Men jeg har nesten hatt klippekort hos gyn de siste årene, med mye problemer med cyster og syke blødninger. Det siste skyldes p-pillene fikk jeg vite etter at jeg sluttet med de....

Så da jeg atter en gang løp til gyn i sommer fordi jeg trodde jeg hadde fått cyste igjen, så tok han innvending ul og sjekket at alt var ok og ga meg pergo når han fikk høre at jeg prøvde å få barn.

Ble litt skeptisk når han deler ut pergo så lett men..... Får håpe det funker for meg da! hvis ikke så skulle jeg komme tilbake til utredning....

Ganske så irriterende når syklusen blir forstyrret ja, i hvertfall når man prøver å bli gravid. For dag man må vente på el eller ikm er jo helt forferdelig.... hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...