MaraM Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Fødte på Ullevål og husker det på sykehotellet var en reklame for et sted man lagde gipsavstøpning av hender/føtter, men har glemt hva det hette,- noen som vet? Evt noen som vet om andre steder? (har sett man kan kjøpe sett og gjøre det selv men har to venstrehender:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Vi kjøpte på elite foto. En ramme som du kan ha bilde i + avtrykk. Lett å lage.
mamma`n te Kaja Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 kanskje det er lifestone.no du tenker på?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Det var nok Lifestone,jeg har trykk derfra og er såååå fornøyd! Måtte betale sånn ca 2000; men det er virkelig verdt hver kroner!
MaraM Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 Takk for svar:) Har sjekket sidene deres men synes å huske eksempelet de hadde på veggen på sykehotellet så annerledes ut enn de jeg finner på disse sidene,- noen andre forslag? (eller er det jeg som var helt i ammetåka og husker feil:)
Hilde85 Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg kjøpte på en butikk som heter ergo... 69 kr kun...Det var med sånn brunfarge så jeg kunne farge trykket. Ble kjempefint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå