Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Er det noen som har et godt forslag til noe fint jeg kan pynte gutten min på 7 mnd med til jul?... Har begynt å se litt i butikker, men synes det er så lite til gutt når det gjelder "finstas". Forslag?
05-10-15 Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Se på sparkjop.no. Der har de små findresser til gutter. Billige er de også. Har kjøpt sånn til gutten min, og han er kjempefin med den!
mamma til fire små Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 har ikke noe forslag, men lurer også litt på det med finstas til gutte bebiser. skal ha barnedåp neste mnd vi, og aner ikke hva han skal ha på etter dåpen. og til jul forsåvidt..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har kjøpt et ole brumm sett på h&m. Lys blå bukse, mørke blå jakke m. lyseblå armer og ole brumm trykk på. Skal ha en ole brumm skjorte på også. Jeg kommer til å bruke det eller en nissedrakt. Ser de har mye skjorter med strikkevester til, men min lille gutt hadde sett ut som en gammel mann hvis jeg hadde kledd han med det.
så var vi 4 Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Martin skal ha på seg matrosdressen vi kjøpte til søskenebarnet mitt sitt bryllup.
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Har ikke kjøpt noe juleklær enda, syns det er litt tidlig enda er tross alt bare oktober. Men var på EXIT-butikken (på TrondheimTorg) forrige uke, og da sa hun som jobba der at de skulle få inn masse fint juletøy til gutter på alderen til gutten min om noen uker. Gutten min er fire og en halv mnd nå, så blir litt over halvåret til jul. Kom til å komme masse søte nickerser, ullstrømper, vester o.l. Gleder meg til å se det jeg, ser for meg han kan bli sååå søt I dåpen hadde jeg på han ei finskjorte og ei cordfløyelbukse
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Vi har kjøpt "dressbukse", body med krage og strikketvest til jr. Han blir så fin atte Dette kjøpte vi på Cubus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå