Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Namman. Så små da. Men legene er heldigvis blitt veldig flink no..
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Uhyggelig syns jeg... Blir skremt jeg av sånn :-/ Tenk å måtte ta valget da, man tenker jo self på de prosentene som det går bra med når man sier; hold babyen i live. Men er jo skremmende å se hva som kan skje med dem. I fare for å bli slått ned her inne nå, så må jeg si at jeg syns synd på de foreldrene. Det ene paret var så "lange" i blikket, kan faktisk forstå som de sa at hadde det skjedd en gang til hadde de bedt om å ikke holde babyen i live pga risikoen. Of... godt jeg er over uke 25 hvetfall... ;-)
Frk. Vable Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg også såg akkurat det der. Skjønner foreldrene godt, de blir jo midt mellom barken og veden... De ville nok ikke vært sønnen foruten, men når de ser at han har det vondt, så ville vel enhver forelder lurt på om de hadde hatt det bedre dersom de ikke hadde holdt han i live... Liksom litt forbudte tanker, det der, men det er jo ingen som liker å se barna sine ha det vondt, man ønsker jo dem det aller beste... Syns virkelig synd i dem... Håper jeg klarer å knipe igjen lenge nok, men kjenner jeg meg selv rett, så går jeg nok over tiden også.... arg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå