Gå til innhold

Pokker ta et så forbaske langstrakt land

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor desperat skal man være: jeg har el på fredag og kjæresten min sitter i finnmark på kurs (og jeg sitter her på østlandet, da:-) Har akkurat snakket med han på telefon og vi diskuerte om jeg skulle dra opp i helga.. 3000 kroner for å ha seg litt.. Hvor desperat er ikke det.. hehe.. må le litt av meg selv nå for det var egentlig på fleip, men vet at tanken nok blir mer og mer seriøs utover uken..

Herregud!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tenk så uutholdelig spennende det blir fram mot ikm da - hvis du har satset så mye på det!

Buss er vel ikke akyuelt det heller:)

Skrevet

Uff det er dyrt! Hvor lenge skal han være der oppe da? Du har ett fruktbart vindu på 6 dager, hvor lenge r det siden sex?

Skrevet

Vi hadde sex i går, men usikker på om det holder (2,5% sto det på nyttig info) Har El fredag eller lørdag.. Hva tror du?

Skrevet

Hva hadde dere gjort?

Skrevet

Jeg har det litt på samme måte. Min er "kun" 50 mil unna, men passer dårlig for han å få "fri". Han har program fra 06.00 til sent på kveld + deler rom, så enkelt skal det ikke være... Vi er nå inne i 14 pp, så jeg vil jo veldig gjerne at det skal klaffe. Forstår godt at du ønsker, men tror kanskje jeg hadde holdt meg hjemme (ikke pga at jeg ikke kan dra selv), men gu så kjipt det ville være om dere ikke får klaff da, med mindre dere har veldig god råd. Tror jeg hadde satset på en "klinetur" når neste el er. Hva med en storbytur?

Skrevet

Har god råd så jeg må ikke leve på knekkebrød hvis jeg tar turen. men synes på den ene siden det er tullete å bruke 3000 kroner for å ha seg på El. men på den andre side er jeg så utrolig lei denne prøvingen og vil bli gravid NÅ!

Denne prøvingen passer ikke meg: jeg har så lite tålmodighet: alt skal skje (helst i går..)

Uff.. blir gal av dette, jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...