Gå til innhold

Heisan jenter, er det noen 3 gangs gravide her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid for 3 gang, og er veldig spent på hvem som bor i magen min nå, kommer han til å ligne på jentene min eller ikke, mange rare tanker i mitt gravide hode.........

Fler som tenker på mye rart??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det må jeg si er sprekt, hvor gamle er de andre barna dine da?

Har du hatt et fint svangerskap nå ?

Skrevet

Hei hei..

Venter nr 3 selv jeg, har ei datter på 10 og en sønn på 7 fra før:-)

Må jo si det er annerledes å gå gravid nå, litt mer engstelig merker jeg....

Skrevet

Jeg skal ha nr. 3 den 15.11 (ks). Har en gutt på 6 år og en jente på 2 år fra før. Venter jente denne gangen også så jeg går egentlig ut fra at hun likner søsteren, men det kan jo være helt feil.

Skrevet

Hei

Jeg har to jenter jeg da ei på 7 og 5, og venter gutt nå, er litt mer engstelig denne gangen jeg også, håper at alt går bra og at barnet er friskt, vi får jo ta vi får det er ikke det, men håper at alt er vel om du skjønner??!!

Jeg venter gutt når forresten. Vet du hva dere får?

Skrevet

De er snart 15, 13 og 8. Svangerskapet har vært tøft. Bekkenløsning, kynnere i ett + at jeg enda kaster opp. Var ikke slik de andre gangene.........

Syntes det er tungt, men kos å gå gravid ;o)))

Enn du??????????

Skrevet

venter gutt vi også:-)

jeg har termin 6 des i følge ultralyden i uke 18...

var på 3 d i uke 28 og han mente terminen skulle være 23 nov så får vel se når han kommer:-)

Skrevet

Ja jeg har et anderledes svangerskap denne gangen, syns det var tyngre å gå med jentene, nå venter jeg gutt og har et lettere svangerskap, men bekkenløsningen er den samme, men må jo bare innrømme at det blir tyngre for hver uke som går, men prøver å kose meg, det er mitt siste svangerskap så jeg vil nyte denne tiden også.

Vet du hva dere får nå?

Hvordan er det å ha 3 barn da? Er det stor forskjell fra 2?

Skrevet

Var gutter sist og nå sier de at vi får jente....... Klarer ikke helt å tro det enda de har sagt det 100 % sikert på 2 forskjellige UL, kinesikekartet sier jente... Det blir det det blir. Hehehehehee

Kjempe herlig med 3 barn. Merket ikke overgang fra 2-3 barn.........

Kommer til å merke det nå, for gutta er jo så store.....

Skrevet

Hei, så artig å lese om deg, mye likt ser jeg.. jeg venter også nr 3..

har 2 jenter fra før.. en på 7 og en som blir 5!

Var på 3D UL idag og fikk vite at vi venter enda en jente... jeg syns det er helt topp, selvom de fleste ønsket oss en gutt ;O)

Har termin 12 januar forresten!!

Skrevet

Heisan vinterbarn

Ja moro at vi er flere i samme situasjon, hadde vi fått en jente til hadde det også vært topp, men det er rart det der at alle rundt syns det er så stas at vi skal få gutt denne gangen, for meg spiller det egentlig ingen rolle, men når det først er slik blir det spennende med noe annet denne gangen.

jentene mine er ganske ulike, så hvem som kommer nå blir spennende å se.

Har du hatt et greit svangerskap hitill?

Skrevet

jeg venter nr 3, Har termin 18. nov, så det nærmer seg med stormskritt!

Har også to jenter fra før, en på 6 og en på snart 4. Vet ikke hva det blir, men det kinesiske kartet sier gutt. Da hadde mannen min blitt fornøyd, selv om han sier det blir gøy med en jente også. For meg betyr det ingenting....mange venner har fått jenter nå, så da hadde hvertfall lekekameratene stått i kø.

Lurer også veldig på hvem det er. Jentene er veldig forskjellige...

Lykke til!

Skrevet

Vi har ikke visst det før igår vi da.. for de kunne ikke se kjønnet på ordinære ul.. så jeg var rimelig lei maset om denne gutten!!! Det hadde selvf vært hyggelig, men ikke noe mere enn at det kommer en jente

til.. Hadde blitt helt forvirra jeg om det kom en gutt... hvordan vaske en gutt?? hehe.. og oppdra??? kjenner jo jenter så godt nå!! hehe.. hadde nok klart det ja.. men som du sier.. mange rare tanker man har.

Vi har jo vært oss 4 i snart 5 år nå, og blir veldig uvant at vi blir en til, gleder oss masse... jentene også. De syns det er veldig stas å følge med på utvikling og alt. De er jo så store!!!

Hvordan tar dine jenter dette??

Formen er veldig bra nå, sleit veldig med oppkast og kvalme fram til uke 23, glad jeg er over det!!! Foreløpig bare bekkenløsning igjen.. så er sykemeldt 100% vært det siden uke 6 jeg... skikkelig kjiipt!!! Du da??

Skrevet

Jeg venter også nr. 3. Var ikke helt planlagt, men det skal nok gå bra :-)

Fra før har vi to jenter på 6 og 2 år. Denne gangen er det visst en liten gutt som kommer. Blir litt rart og uvant....

Skrevet

Vi venter oxo nr 3 . Har to jenter på 7 1/2 og 9 år fra et tidligere forhold,så vi er like spente både jeg,forloveden min og jentene på hvem denne lille tulla i magen er mest lik,om hu ligner mest på meg og døtrene mine,eller faren og hans gutt og jente ;)

Går mest å tenker på fødselen jeg da,om hvordan den kommer til å bli i forhold til de to andre,om det går fortere,om denne jenta oxo vil ut før tida og masse sånt. Er 28 +2 i dag,så det krymper sakte nedover på ukene heldigvis :)

Skrevet

Hei! Har to jenter 7 og straks 3. Vet ikke hvilket kjønn det er på denne krabaten ( termin 6.nov). Samme hva det blir! Lykke til folkens;)

Skrevet

Hei hei! Har akkurat fått nr tre jeg. Tenke seg til tre så forskjellige svangerskap, tre kjappe, men vidt forskjellige fødsler og for ikke og snakke om tre så vidt forskjellige barn! Hadde ei jente på tre og en gutt på to også fikk vi ei jente til nå.

Skrevet

Heisan vinterbarn

Joda svangerskapet mitt har egentlig vært greiere denne gangen som jeg venter gutt faktisk, og det stemmer med det jeg har lest om før at det kan være lettere å bære frem gutter...........var veldig kvalm, og ikke minst trøtt, blødende tannkjøtt osv med jentene, men denne gangen hadde jeg litt kviser i begynnelsen, og litt kvalm, ikke hinsides trøtt, men bekkenløsning er nok den samme, men er jeg like heldig som de andre gangene er den hormonell, så når ungen er ute er det forhåpenligvis over.

Jentene mine gleder seg veldig, speseilt hun største har ønsket seg en baby lenge, de er jo såpass store nå at de kan forstå og glede seg på en annen måte, samtidig som de to har hverandre, så det er jo fint.

Moro at det var så mange 3 gangs gravide her!!

Har mange venninnner som snakker om skal skal ikke ha 3 barnet, hvordan var det med deg? Hva var det som gjorde at man valgte en til?

Skrevet

Samme her.. de fleste har bare 2, og nøyer seg med det. Er det 3 er det ofte uhell ;O)

Her var det ikke noe uhell.. nøye planlagt!! Jeg har alltid sagt at jeg ønsker med 3 barn, og mannen min var med på den..så da var jo saken grei! Grunnen til vi ventet såpass "lenge" var pga ny jobb, og jeg visste jeg ville bli sykemeldt. Men ser også mest positivt på å få en liten attpåklatt.. en vi kan kose oss med. De andre var jo nokså tette. koset oss selvfølgelig da også, men blir jo ikke helt det samme med en på 2 år i tillegg...Nå blir det masse kos og hjelp fra storesøstre!!

Og jeg ville bli ferdig før jeg fyllte 30 år og det rekker jeg også akkurat.. fyller i april.

Yngste her gleder seg mest faktisk, men hun er helt baby gal.. (lik sin mor) hehe...

Enn du??

Skrevet

Hei igjen

Joda nøye planlagt her også, med eggløsningstester og greier, ingen ting er tilfeldig her med andre ord, har alltid ønsket meg 3, vet egentlig ikke hvorfor, men jeg hadde nok ikke fått ro før vi prøvde på 3 barnet. Selv om fornuften sier at nå hadde både jeg og mannen det ganske godt med de to vi har, sove litt lenge om morgen, ja du skjønner sikkert hva jeg snakker om, men så er det dette suget da som bare sier at vi må få en til, og nå ser det virkelig ut til at vi skal være så heldige. Føler meg veldig priviligert, det er ikke alle som er like heldige.......

så du på det programmet i går, tror det var på nrk i går om babyer som er født før 26 uke i england?, ble litt uvel jeg, og er glad for hver uke som går.......

Skrevet

Høres ut som vi har det ganske likt ja... har absolutt ikke følt med ferdig.. langt i fra. Men tror jeg får den følelsen nå. Skal ihverfall ikke ha flere etter dette. Orker ikke flere svangerskap. Og vil jo bli ferdig engang også ;O)

Jeg så ikke på det programme.. takk og lov vil jeg si.. orker ikke sånne program jeg.. blir så urolig selv. Har hatt så mange dårlige tanker denne gangen, var sikker på at jeg skulle miste i førsten, så orket ikke glede meg eller noe.. hadde ingen tegn på at noe var galt men... Har veldig mye mere tanker nå enn med de andre.

Men ser jo ut som vi er så heldige og får en frisk og rask prinsesse denne gangen også.. så får bare holde på denne gode følelsen. Har tenkt så fælt på om det ikke går bra, blir jo så ille for jentene mine også. Men nå har vi jo kommet så langt, bare siste gode innspurten igjen nå ;O)

Håper ikke du syns jeg er veldig negativ nå, for mener absolutt ikke det altså!!! hehe...

Skrevet

jeg skal ha nr tre til jul.. har en jente på 3 og en gutt på 1 fra før.. var ikke planlagt akkurat, for de to siste kom litt tett.. men her er alle velkommne.. svangerskapene mine har alle vært greie synes jeg... ikke store forskjellen.. liker og vente til bebisen er ute før jeg vet kjønnet da.. litt spenning må man jo ha!! hihi..

det var stor forskjell fra 1 til 2.. så jeg er spent på hvordan det blir fra 2 til 3.. særlig siden minste mann er en ordentlig sutre gutt.... he he...

koselig med bebis da.. blir nok siste mann dette tror jeg.. 3 er mer en nok med tanke på plass i bil og hus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...