Gå til innhold

Er det bare min kropp som faller sammen?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så utrolig sliten i kroppen..Er 29+2 i dag og hele kroppen min er totalt ødelagt.. Jeg har bekkenløsning, vondt i hodet konstant, vondt i ryggen, hoven i ben og fingre og overhormonell..

Noen som har det på sammen måte, eller er det bare jeg som syns så syns synd på meg selv..?

*syte, syte*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det jeg sier. At dere er for unge. Dere tåler jo ikke engang å gå gravide, når dere først har fått det som dere vil. Hvis du har vært litt eldre, så kanskje du har tålt litt mer.....

Skrevet

ikke overse meg!!!

heh :P

for det første så er søskenbarnet til sambo på besøk her på ubestemt tid, en 34år gammel mann som er 16 i hodet.. *sukk* han føler seg alt for mye for hjemme her, og han lokter, nei han oooooser sur gammel røyklokt og røkelse!

alt han jør og sier irriterer meg. igår endte d opp med at jeg kasta den bærbare pcen på han. =/ ja, jeg føler meg over-hormonell!!!!! *grr*

bekkenløsningen gjør det ikke bedre, men føler ikke at jeg kan syte over det enda for har bare hatt d i en ukes tid, men vil ha d bort NÅ!!!!

å d jør det ikke ak bedre enn at søskenbarnet til sambo tar opp hele sofaen med å se på sport.. så jeg må sitte på en barkrakk å se på tv=/ vi prøver og forklare han at han ikke kan oppta hele sofaen for vi er trossalt tre stk her, men da blir han gretten, og går ut og lager enda mer suuuur røyklokt! *sukk*

var godt og få ut litt irritasjon ja...vi er nok to som synns synd på oss sjøl ja;);)

Skrevet

uff det høres litt slitsomt ut.. men det går nokk over skal du se. Kroppen er nokk ikke helt vant til og bære litt ekstra:)

Håper det blir bedre for deg:)

Skrevet

no shit :) jeg gleder meg til den ungen er pressa ut.. hehehe.. tenk at jeg skal gå i fjorten uker til med vondter i lår, rumpe og bein..jaja, flinke meg som holder ut :P (egentlig så holder jeg bare ut fordi jeg syter litt daglig jeg og)

Skrevet

vi klarer nok de siste 14ukene vet du=) d er bare å syte litt hver dag så går det nok bra=)=)

Skrevet

hadde ikk tolerert at noen tok sofan min, eneste plassen jeg kan ligge uten å ha vondt i bekkenet!

nei, lås døra neste gang han er ute å lager lukt, å si han kan finne seg et annet hotell, så lemper du skoa hans ut vinduet..

Skrevet

er utrolig sliten selv 31+1 i dag.. vondt i hodet sliten blodtrykksfall ol. har gått på skolen frem til i går men skal nå slutte kroppen orker ikke mer..

synes det skal være lov å syte litt og synes litt synn på seg selv! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...