Gå til innhold

Mirakelbarna (NRK1)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På NRK kl 22.00 i kveld går et program mange av oss sikkert vil finne interessant. Det handler om ekstremt premature barn (mirakelbarn), og hvordan de klarer seg senere i livet!

Krysser samtidig fingrene for at ingen av oss får oppleve det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke å se på sånne dokumentarer....sipper så masse av det, så jo nyhetene for en stund tilbake om de sykepleierne som hadde prematurbarn i lommene sine. Da var jeg dårlig i flere dager! Helt forferdelig! Vet ikke om du husker det....men jeg husker det som om det skulle vært igår.

Men jeg må jo si at det er de prematurbarna som overlever som virkelig får gjort mye ut av livet sitt. De blir veldig sterke!

Skrevet

Huff, det så jeg også! Så det utenpå en avis i butikken mens jeg stod i kassen. Bet meg i leppen og løp ut i bilen og grein og grein. Kan grine bare jeg tenker på det nå også!

Skrevet

Fikk en prematur gutt i uke 29+0, han var 1000 og 37cm.

Nå er han to år og er slik som andre to åringer.

Vi har vært veldig heldige.

Håper vi er like heldige fremover.

Skrevet

jeg så litt av programet

men jeg fikk litt sjokk at man kan ta abort i uke 24 i Storbritania

synes den er litt drøy :(

Skrevet

Så fint å høre at det gikk bra!

Jeg synes programet i går var ok jeg, litt trist så klart, men synes de belyste alle sider av saken på en god måte. Det ligger vel i min pessimistiske natur, men jeg tror jeg har godt av å se noen slike program så jeg kjenner til og har tenkt igjennom problemstillingene.

Men at man kan ta abort i uke 24, den synes jeg var passe drøy!

Lykke til med neste svangerskap og

håper du slipper å gå igjennom det samme en gang til lille_me!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...