Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Dette er andre graviditeten min og jeg har enda ikke fått mage, har vært plaget av både svangerskapskvalme og bekkenløsning, så jeg har bare lagt på meg en kilo hittil, men jeg får jo ikke noe mage, ser litt tjukk ut bare... Er ikke så stor fra før eller 169 og 65 kilo så det burde jo synes snart. Jeg passer fortsatt inn i mine str 38 bukser. BLir faktisk plaget av sure oppstøtt/ halsbrann, tungpustet osv pga av magen ikek vil "komme"...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Hadde heller ikke mage i uke 21.. Men saa kom den plutselig over natten liksom.. Naa er jeg i uke 25 og jeg er ikke saa stor men man kan i alle fall se at jeg er gravid og jeg foler meg veldig tung i tillegg.. Synes naa at magen vokser fra dag til dag omtrent....bare vent, en morgen vaakner du opp og da faar du ikke igjen knappen paa buksene lenger..
SpongeBob Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Hadde det akkurat likt. Da jeg var 20+2 kommenterte en annen gravid at jeg ikke hadde mage i det hele tatt, fem dager senere var den kommet så kraftig at hun bare flirte da hun så meg. Tror Knotten snudde seg eller noe, for plutselig sparket han helt andre steder også. Kanskje din ligger på tvers der inne?
jeg&sambo er foreldre Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har opplevd akkurat det samme, jeg og. Hadde ikke mage i det hele tatt fram til uke 21-22 ca. bare en sånn fleskepølse. Men nå i uke 24 så "poff!"der kom den gitt:) tji hi:)
Berma Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 min mage kom også nesten over natten...bare plutselig var den der i uke 20-21....kunne varirere fra være nesten flat til ganske stor flere ganger om dagen....men nå i uke 24 er det ikke så mye tvil lenger...
m@rie82 Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 hei! i mitt første svangerskap fikk jeg ikke mage før jeg var ca 24 uker. nå som jeg venter nr 2 og er 20 uker har magen nettopp begynt å komme. endelig... men kjenner at jeg har begynt å få litt sure oppstøt og sånn... men men...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Da jeg gikk med min første,spratt magen plutselig ut etter uke 22++. Og når jeg gikk sist gravid,så kom den også fram omtrent da. Jeg selv kjente/så den jo ,og den vistes uten klær eller meget tettsittende klær,men ikke når jeg gikk med vanlige klær. Så den kommer nok frem helt plutselig.. *GlaGla*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå