VinterSol+2 Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 blir så utrivelig når disse holdes oppe på førstesiden! hopp heller inn på chatten og ignorer de.. jaaa!! vil ha glad Ung&Gravidrekke!!
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 jaaaa, helt enig vintersol=) Og foresten , gratulerer med spiren! har ikke rukket og sagt det før jeg..
VinterSol+2 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 tusen takk Alva! Tenk at også jeg har spire:) hihi *glede seg til å få mage*
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 hehe ok.... så ikke skriv dumme innlegg da!
Lapez Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 er d muuuuuuuulig? finn på noe annet anonym, få deg en hobby, dra deg opp av go stolen, få deg over dørkarmen
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 haha så tragisk du er. du er her jo selv. til din informasjon så har jeg nettopp vært å trent på elixia.
VinterSol+2 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2006 og så overser vi sutrehuer og fortsetter. om du syns innlegget mitt er dumt får du svare på et du syns er bedre! Dette er nemlig en hyggerekke, som skal handle om ting som er koselig og hvor man sier koselige ting til hverandre. Jeg har nettopp oppdaget at jeg ligger på lista over de som skriver flest innlegg her inne! du verden. Haha. Men jeg har faktisk et liv ved siden av også! Tro det eller ei;) men jeg liker å snakke med alle de koselige menneskene her på BIM da! koskoskos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå