Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Siste døgnet når jeg har vært på do og tisset kommer det en liten skvett etterpå at jeg tror jeg er ferdig. Blir nervøs for om det er fostervann men samtidig så vet jeg at babyen står så langt ned som det er mulig å komme før fødsel så jeg har et veldig stort press på urinblæren.Skifter truseinnlegg 2-3 ganger til dagen, men ingen er så våte at du kan vri dem opp..andre som opplever det samme? har 2 timer til sykehuset og har vært mye frem og tilbake på sykehuset dette svangerskapet, orker ikke dra hvis det ikke er nødvendig å bli sjekket, samtidig som jeg begyner å bli litt nervøs. Legger til at fødselen har vært i gang allerede en gang og at jeg har rier av og på hele tiden så det er mye aktivitet der nede. Kansje en sammenheng?Veldig takknemlig for svar
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Tror ikke du "tisser" fostervann. Er vel mest sannsynlig babyen som presser mot urinblæren. Men det kan jo hende at det begynner å nærme seg noe. Du får ha lykke til!
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 ring sykehuset o spør hva de synes, du! lykke til
Cbabe med lille mannen Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Det er sikkert det at babyen din presser deg på blæren. Jeg har også dette problemet av og til. Får ikke tømt blæren skikkelig, og visst da lillegutt gir blæren min et lite dytt så lekker jeg. Og du er jo kommet lenger enn meg, så sikkert et større problem. Håper det er så enkelt... =) Men om du er veldig nervøs for dette så ville jeg nok råde deg til å ta kontakt med føden. Vet hvordan det er å reise mye frem og tilbake, frustrerende. Men helt klart vert det om det nå skulle være no. Håper du finner ut av det
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 takk for svar, snakket med fødeavd, de mente jeg skulle følge litt med selv neste gang jeg er på do og prøve å samle det litt opp på et bind f eks. Jordmor sa at om det var fostervann så var det ikke farlig at jeg ventet natten over med å evt komme inn for sjekk, så da stoler jeg på det..
Cbabe med lille mannen Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Så bra. =) Håper du får sovet i natt da, lykke til =)
Puttipluttipott*har født* Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Har det akkurat som deg og samme tanke har slått meg. Men har funnet ut at det er urin og ikke vannet som sildrer. Ett eller annet som sperrer, slik at alt ikke kommer med en gang. Innimellom føler jeg at jeg må tisse mer og må sitte en stund før det kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå