Gå til innhold

xenical????

Anbefalte innlegg

Skrevet

virker dette i det hele tatt???

fikk det av legen og har begynt,noen erfaringer på dette??

Skrevet

Kan jeg spørre om hvor mye overvekt du har for og få det? Vanskelig og få?

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt xenical og var ikke fornøyd med det, men var vel ikke så flink med kostholdet heller. Er glad i god mat og sjokolade, og suget er like stort etter det selv om man går på xenical. Så det endte med at jeg satt på do i eningen, det var slitsomt. Gikk ikke ned noen ting heller, brukte de vel et par måneder. Men nå derimot går det fort nedover, jeg går på reductil, har brukt de i 2 uker, og er gådt ned 4,5 kg. Jeg er strålende fornøyd med det, har liten sult følelse og absolutt ingen trang til å spise sjokolade. Sliter heller ikke med noen bivirkninger. Men det kan jo være xenical er det rette for deg, så du får prøve de en stund å se. Men vil absolutt anbefale reductil om de ikke funker.

Lykke til=)

Skrevet

jeg har ikke noen godte trang eller noe sånt,men en tendens til å spise til jeg spreker hvis noe er godt ;)

hadde mye vondt i hodet de 2første dagene men etter det har det gått helt greit..

så får prøvedenne pakka og se hva som skjer ellers bytter jeg til reducil for å se om det hjelper..

jeg veier 91kg og nå veier jeg 90,1 etter noen dager..

jeg fikk de da vekten min lå på 55-60 før jeg ble gravid for å komme meg ned i normal vekten min på 65kg..

spurte etter de å da fikk jeg de,da jeg fortalte vekten min sist jeg var der.

jeg fortsatte å gå opp etter fødsel så har sliti masse med vekta noe jeg aldri har gjort....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...