Gå til innhold

SVAK STREK PÅ TEST HOS MEG OGSÅ BAAS :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Da jeg tok min første test var den kjempesvak,og jeg var gravid..Krysser fingrene for deg også....:-) jeg tror du har lykkes..

Håper du kan hjelpe meg litt også....Jeg har termin 25.04.07 og jeg lurer på om du kan se om det blir jente eller gutt? og om barnet kommer før tiden?

Veldig takknemlig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

kan spå deg en anen dag,,er ikke helt i form til ås på nå,,for jeg har hatt så mye å tenke på..

men hvordan var streken din?kom den opp med en gang? min er kjempe svak.hmmm ikke lett dette her.føler meg ikke gravid da.

Skrevet

Hei,

Måtte bare kommentere her.. fordi jeg hadde det på samme måte. Testet 3 dager før ikm med cb og den var supersvaaak.. men man kunne se at det var en svak blå strek i bakgrunnen. Den skal jo ikke slå ut med mindre du har begynt å produsere hcg hormonet.. og de sier jo "en strek er en strek". Test igjen om noen dager (morgen urin), så får du nok et bedre svar. Lykke til, håper det klaffet :)

Skrevet

Hei igjen Baas:-)

Streken min var veldig svak.Jeg tok testen 3 dager før forventet mens,jeg studerte mange ganger for å være sikker på at det var fargeforskjell der..Streken kom vel etter 3-4 min..Men det var en veldig svak strek,så jeg tok en ny test den dagen mensen skulle kommet..Det var fortsatt svak strek,men såg den litt bedre da..Tror jammen jeg tok 4 tester før jeg turte å tro at vi endelig hadde lykkes..Vi hadde jo prøvd siden des i fjor,så det har vært mange måneder med skuffelse..Men vi lyktes til slutt :-)

Og ser du en svak strek er du helt sikkert gravid,det er ikke noe annet enn hormonet HCG som gir utslag på slike tester..Jeg følte meg ikke gravid jeg heller i starten,så ikke tenk på det....La meg få vite hvordan det går med deg da :-)

Så håper jeg du vil spå meg når du får klarnet tankene litt :-)

Klem

Skrevet

det var gøy å lese,,,,håper det gjelder meg også..dette er såååå spennende assa,,,men jeg har ingen symptomer på at jeg er gravid,,,har hatt endel luft i magen da,,men jeg vet ikke,,,hadde veldig luft smerter eller mage smerter i stad,men det var ikke mensen smerter..så dette blir sååå spennende:)

Skrevet

jeg fikk ikke symptomer med det første.. først nå i uke 6 at jeg virkelig føler meg gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...