Gå til innhold

hvor lenge bruker dere bagen på Duo edge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en dreami bag nå,og babyen er 10 uker,syns dreami fungerer dårlig,så jeg vurderer å kjøpe en vogn til,er det dumt å kjøpe en brukt emmaljunga duo edge når ungen er 10 uker??

skal bruke sportsvogna på quinny når det blir vår,men synes den er for lite lun å gå over til nå som det blir vinter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sønnen min kunne fortsatt ligge i bagdelen når han var 10 mnd, begynte bruke sportsedelen når han var 7 mnd gammel. den vognen du har er en møkka vogn

Skrevet

ja er enig...ville du kjøpt en brukt duo edge?kunne du bruke pose i og da babyen var 4-5 mnd ?er litt avhengig av det når vintern kommer..

Skrevet

Hei! Det er slettes ikke noe dumt valg...snuppa vår fikk plass i bagen enda da hun var 11 mnd!! Selvsagt ikke med pose osv, men vi testet det bare for moro...hodet og føtter berørte hode- og fotende, men hun fikk plass! I tillegg er hun veldig lang for alderen, så du får nok fint plass til pose osv når baby`n er 4-5 mnd =) En fin bagvogn dette....selv om jeg slettes ikke likte sportsdelen, og solgte vogna etter bagperioden! Tror du vil bli fornøyd med den..

Skrevet

ja det kunne jeg. men savner dou edgen min. sku ikke ha solgt, prøv å få kjøpt en brukt 2006 modell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...