Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har en dreami bag nå,og babyen er 10 uker,syns dreami fungerer dårlig,så jeg vurderer å kjøpe en vogn til,er det dumt å kjøpe en brukt emmaljunga duo edge når ungen er 10 uker?? skal bruke sportsvogna på quinny når det blir vår,men synes den er for lite lun å gå over til nå som det blir vinter...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 sønnen min kunne fortsatt ligge i bagdelen når han var 10 mnd, begynte bruke sportsedelen når han var 7 mnd gammel. den vognen du har er en møkka vogn
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 ja er enig...ville du kjøpt en brukt duo edge?kunne du bruke pose i og da babyen var 4-5 mnd ?er litt avhengig av det når vintern kommer..
<3 + <3 + <3 Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Det er slettes ikke noe dumt valg...snuppa vår fikk plass i bagen enda da hun var 11 mnd!! Selvsagt ikke med pose osv, men vi testet det bare for moro...hodet og føtter berørte hode- og fotende, men hun fikk plass! I tillegg er hun veldig lang for alderen, så du får nok fint plass til pose osv når baby`n er 4-5 mnd =) En fin bagvogn dette....selv om jeg slettes ikke likte sportsdelen, og solgte vogna etter bagperioden! Tror du vil bli fornøyd med den..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 ja det kunne jeg. men savner dou edgen min. sku ikke ha solgt, prøv å få kjøpt en brukt 2006 modell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå