tulle15mai:) Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 jenta er 5mnd nå og jeg ser noen slike tutekopper står fra 3mnd???
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Du kan begynne nå Her er vi på introduksjonsstadiet ennå. Jenta mi er 6 mnd.
♥abaya og kosegutten:o)♥ Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Begynte da han var 5-6 måneder
lifa og Eline Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Snuppa er 8,5 mnd. og vi har ikke tenkt å bruke det i det hele tatt. Foreløbig får hun kun vann på flaske. Får bryst. Driver å innfører drikke av vanlig kopp, drikker noen slurker noen ganger i løpet av dagen.
tulle15mai:) Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 er det noen spesielle grnner til dere ikke vil beg med tutekopp? dårli erfaring? bare lurer altså aner liksom ikke om jeg skal gjøre det eller ikke jeg heller
lifa og Eline Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 NEi, ikke annet enn at jeg ikke ser så store forskjellen på å drikke av flaske og tutekopp. Har også en amnn som jobber i barnehage der drikker ungene av flaske til de klarer å styre en vanlig kopp. Men det er jo veldig avnlig at barna drikker av tutekopp, så hvis du synes det er greitå bruke synes jeg du bare skal gjøre det. Går i grunn utfra at det ikke er så mange som har tenkt å bruke flaske til de klarer å drikke av vanlig kopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå