Gå til innhold

Hvor mye jobber dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt er dere på vei og hvor mange % stilling jobber dere? Er det mange som går sykemeldte her, fullt eller delvis? Jeg jobber fullt, og synes det er TØFT....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg er 25 uker på vei,og ble nettopp sykmeldt i 20% av jordmor. Hun sa at pga stressnivået på jobben min(jeg er pedagogisk leder ved en barnehage)så anbefalte hun å ha en dag "fri" i uka istedet for å brenne meg helt ut og plutselig måtte ha 100% sykmelding. Jeg tror det kommer til å bare gjøre meg og babyen min godt...

Skrevet

Jeg jobber 60% og har gjort det nå i snart 2 mnd. Er i uke 18 nå. Grunnet rygg og stressende jobb. Synes det er deilig, får litt tid til meg selv. Og tror jeg hadde hatt mer fravær hvis ikke for sover dårlig og er utslitt etter halv dag.

Skrevet

Er i uke 29 i morgen og er 50% sykemeldt pga kynnere og bekkenløsning. Har vært sykemld 50% 1 mnd nå og det fungerer utrolig bra ;o)

Skrevet

jeg er i uke 14,og jobber full dag..

men det er tungt når jeg har sen uke og må jobbe utover ettermiddagen,magen er så oppblåst da..

sitter for det meste i ro i kassa,men sitter så mye forover bøyd pga dårlig tilpasset stol/bord...:/

Skrevet

Jeg er 19 uker på vei, og jobber i min 60% stilling. Passer meg kjempefint.

Skrevet

Hei

Hvor mange uker er du da?

Eg er 28 uker å jobber fult i barnehage, har gått greit til no men i dag sov eg litt for lenge. kom to timer for sent.var på jobb i 6 timer og var sliten. sover også dårlig om natten,men sover godt rett før eg skal opp

Skrevet

Hei...

Jeg er i uke 27, og jobber for fullt enda.Jobber som ekstrahjelp på en prix butikk. i det siste så har vi fått 2 langtidssykemeldte på jobb og dette på toppen av at vi fra før var to deltidsansatte og en ekstra hjelp for lite. Vi er i øyeblikket 5 personer som deler på alle skifta, dette betyr naturligvis at jeg aldri jobber mindre enn 30 timer i uka, og så jeg som har kontrakt hvor det står 5-20 timer i uka som arbeidsmengde. Hehe... Og i tillegg så kommer varetelling nå på søndag. JIPPI, det gleder vi oss til -NOT-!

Ja som dere sikkert skjønner det er tøft, og ikke minst slitsomt da jeg også ha en 2åring hjemme som krever maksimalt av meg når jeg er hjemme.

Men trøster meg med det, at snart er det tid for permisjon, og hvis helsa holder seg slik så har jeg tjent meg opp en skikkelig "fødselspenge-slant".

Skrevet

jobber fullt, og synes det er greit det...holder meg sprek!

Er gymlærer-og svømmelærer og jobber på SFO på ettermiddagen...

er nå 20 uker på vei...og har egentlig tenkt å jobbe fullt ut...til jeg skal føde, jeg! Få se at vi holder ut...;-)

Skrevet

Æ e 16+3, jobbe fullt, men det e tungt. Merke æ bi fortar sliten enn før, åsså e æ jo så trøtt... har vorre plaga me ryggen, men d e bedra sæ, håpe d hold sæ sånn. Jobbe i en stressanes jobb, så får se korsn d bi ættekvært.

Skrevet

Jeg jobber 80% nå pga. hodepine og blir fort sliten.

Tidligere (i begynnelsen av savangerskapet) var jeg sykemeldt 50% fordi var jeg kvalm og holdt ikke ut en hel dag på jobb. Virket som jeg hadde drukket 8 pils på slutten av arbeidsdagen, var helt svimete og slapp... men kvikkere nå, heldigvis!

Skrevet

Jeg jobber 100% stilling som lærer og har en ett-åring hjemme.

Så er sliten med stor S. Men prøver å holde ut. Har som mål å jobbe fullt frem til jul. Jeg er 20 uker nå. Så de ti siste ukene får jeg se hva jeg orker. Har en del kynnere og blir såå trøtt og sliten hver dag. Og får ikke hvilt meg før kl.20 når sønnen vår har sovnet. Og da legger jeg meg innen et par timer selv for å holde ut.

Skrevet

Jeg jobber foreløpig fullt, men håper på 80% fra i morgen..

Er veldig sliten, med stressende jobb, en spretten liten 3-åring og alle rutine-tingene hjemme. Mannen min har blitt MYE flinkere til å hjelpe til hjemme, men når jeg er desto MER trøtt og sliten, så holder vi jo alltid bare hodet over vannet.

Skrevet

Jeg er 40% sykem. nå, så jobber 60%.

Er frisør, så d er ganske tung og slitsom arbeidsdag.. Fikk også lirr bekkenløsning, så måtte jobbe litt mindre etter det!

Har litt mer overskudd nå etter jobb :)

Skrevet

Jeg er i uke 28 og jobber fullt. Har kontorjobb så det blir jo ikke de tunge løftene. Eneste jeg har merket er av og til litt ubehag i halebein, men fikk de på jobben til å skaffe meg en pute og det virker som om det løste det problemet. Jeg satser på å jobbe frem til jul i full stilling, men jeg har en del fridager til gode så det blir noen langhelger fremover.

Skrevet

Jeg jobber 100% i en nokså stressende jobb, er journalist med deadline hver eneste dag og mye forandringer og tull og tøys pluss krangling med sjefen og dårlig stemning pga at jeg "valgte" å bli gravid. Har ingen barn fra før men er ofte helt utslitt når jeg kommer hjem.

Skrevet

Jeg jobber som spesialpedagog på en spesialskole. Jeg er i uke 28, og er 80% sykemeldt. Har slitt med utrolig mye trøtthet, og er sliten hele tiden. Sover 14 timer i døgnet, og er fortsatt trøtt.... Har i tillegg fått problemer med bekken og rygg. Var 50% sykemeldt frem til for en uke siden, men kjenner vel at det nærmer seg 100% desverre.... Har jo så lyst å jobbe!

Skrevet

Jobber fult enda...men er akkurat nå sykmeldt en uke..har gått ned 10kg etter jeg ble gravid.Er 13+4 i dag.Jobber i en bhg..kan bli tøfft utover året...

Skrevet

Jobber 100% + nattevakt hver 5. dag i tillegg, er i min 28. uke nå. Kjenner at nattevaktene tar på, men heldigvis er dette snart slutt. Er veldig sliten etter en dag på jobb, har bekkenløsning i tillegg, men så lenge jeg klarer skal jeg være i full jobb (100%), men uten ekstra nattarbeid.

Jeg mener at så sant man kan klare det skal man forsøke å være i arbeid lengst mulig, har jo tross alt valgt dette selv.

Skrevet

Jeg er 100% sykemeldt. Har vært det siden uke 8 og blir det nok ganske lenge. Har fått bekkenløsning så både legen og fysioterapeuten har krevd full sykemelding. :-( Også jeg som trodde at jeg skulle være like rask og fin som sist...

Skrevet

Hei!

Akkurat 100 dager igjen :)

Har jobbet 60 % i 2 måneder men ble sykemeldt for ca. 1 uke siden p.g.a stressende å tung jobb :(

Å fy fy hvor kjedelig det er å gå hjemme....

Skrevet

Jeg lurer på om det er mest vanlig å jobbe fullt - eller å ha ei helt eller delvis sykemelding ut i svangerskapet. Noen som vet om statistikk?

Skrevet

Jeg jobber fullt, og litt til, og synes det går greit.

Blir litt sliten i støytene, men ikke nok til en eventuell sykemelding..

Skrevet

Jeg jobber fulltid turnus, hvor det er 50% dagvakter og 50% kveldsvakter. Jeg kjenner det godt når jeg er ferdig kl 23 om kvelden, tar kollektivt hjem, sover litt og drar hjemme fra kl 06.00 for å begynne på jobb kl 7.00 morgenen etter.

Skrevet

jeg er 18 uker på vei og går i 100% stilling. Det er en ganske stressende jobb og har begynt så smått å få vondt i ryggen. skal snakke med jordmor på fredag og har bestilt meg legetime i tillegg om et par uker. tenkte å høre om å få noe fysioterapi eller noe før dette blir verre. Tenker også på om jeg kanskje kan få en sykemeldig i 20% slik at jeg kan få en dag å roe litt ned på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...