Gå til innhold

bodyer

Meg&gutta~prøverpånr3

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har pleid å kjøpe bodyer på h&m ,men har lagt merke til at de er så rart konstruert..hehe...de er å vide i halsen ,korte ermer osv...

noen som vet hvor de har fine og gode langermet bodyer ,til en grei pris?=) er de fra cubus og kappahl osv bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også de til h&m fort blir korte på ermene. Cubus sine er fine, særlig de fra peanuts med knepping hele veien ;)

Skrevet

Vi liker også cubuc sine. Husker ikke merket, men det er ikke peanuts, begynner på M...

Skrevet

oki,da får jeg prøve de da:) snart på tide og oppgradere garderoben til minsten så;) takk for svar:)

Skrevet

Mohini ja- de er og fine :))

Skrevet

Exit sine er fine og babyshop sine å ( bare at de krymper 1 str i vask - viktig å huske på når man kjøper )

Skrevet

Vi bruker også mohini. de er bare kjempe flotte (og billige ;))

Skrevet

Lindex har noen skikkelig gode, deilige bomullsbodyer. Og nå når det går mot vinter vil du sikkert ha glede av Joha sine tynne, likre ullbodyer. Mye ull på markedet, da. Det er dyrt, men superbra!

Skrevet

Cubus sine Peanuts er veldig gode synes jeg, men de er noe dyrere enn H&M. Men jeg betaler gladelig litt ekstra for dem for jeg er heller ikke noe glad i dem fra H&M.

Lindex har også mye bra.

Skrevet

Name it liker jeg godt :)

Fine lange armer , hehe! Synes ikke de er noe dyre heller.

Skrevet

slenger meg på name it;) der har de også høyhalsede bodyer:)

Skrevet

Hvordan får dere de høyhalsede bodyene under valken?

Skrevet

takk for tipsene dere;)

Skrevet

Name it er bra ja, men synes de er så trange i hals og armer. Nå har jeg en liten bolle da, men likevel:) Iallefall lurt å kjøpe en større størrelse har jeg funnet ut..

Skrevet

Brubaker sine er også gode syns jeg. Vet at de selges på Fixoni butikkene. Er lange og smale, og ikke små og brede slik som H & M sine.

Skrevet

Synes de i 3-pakken til claire er kjempe fine :) god kvalitet og 3 bodyer for 100 kr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...