Gå til innhold

Kaller dere dette nattamming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer hutten min kl 19.15 på kvelden også sover han til ca kl 06.00. Da gir jeg mat også sover han ett par timer til. Men lurer på om jeg må venne han av med den ammingen kl 06 etterhvert...skal jo ikke amme 4ever og ønsker jo ikke å ordne med mme kl 06 =) Kanskje begynne å tilby vann istedet, når puppen er tom mener jeg??? Hmmm...lurer veldig på dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke nattamming. Hadde ikke stresset med å vende han av ammingen kl 06. Er jo mange timer fra 19.15 og 06.00.

Skrevet

Det er det jeg tenker også, han må jo nesten ha noe når han våkner på den tiden =)

Skrevet

Nei, det vil jeg ikke kalle nattamming. 06 er jo forsåvidt morgen det (gjesp :)

Mi på 10 mnd sovner også rundt 1900 og skal ha pupp igjen kl. 0530/0700 (variabelt) men jeg ser ikke dette som nattamming egentlig, bare en tidlig frokost. he he.

Skrevet

He he, nei egentlig ikke. Kaller det nattamming når man f.eks ammer før leggetid, klokka ti, ved midnatt, to, fire, seks og halv åtte, hvis man får ham til å sove så lenge ;-) (For å ta en ikke helt unormal natt her hos oss)

Syns det høres veldig bra ut slik dere har det nå. Hvor gammel er gutten din? Går sikkert an å gi ham vann etterhvert ja.

Skrevet

Nei, jeg ville ikke kalt dette nattamming! Heller frokost!

Snuppa mi spiser grøt kl 18, pupp kl 19 og i tillegg skal hun ha pupp kl 24, 03 og 06.30..............puh! Hun er 6,5 mnd.

Skrevet

HS fortalte oss at nattamming regnes mellom kl 00-06, så det er nok en tidlig frokost du serverer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...