Gå til innhold

noen som har quinny freestyle xl vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer bare på når dere gikk over til sportsdelen?

min gutt er straks 4mnd og når snart bunnen.Og nå som det begynner og bli kaldere blir den alt for liten med dunposen i.Kan nok bruke den 2-3 uker til,men jeg skal bort i 3 uker og da vil jeg ikke risikere at den blir for liten og da i tillegg ha dunposen i..

Er det ikke lurest og ta sportsdelen da tro?

Huff ble litt langt bare på 1sp...men takk uannsett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaja er 3 mnd og 9 dager, og er allerede så lang (64,5 cm) at bagen snart er for liten.. så da må vi vel over på sportsvogndelen.. er litt usikker på om dette er altfor tidlig, så vil også gjerne høre erfaringer :)

Skrevet

siden sposrtsvogn delen kan legges nesten flat gjør det jo ingenting om du bytter nå..

Skrevet

Min gutt er 3,5 mnd og bagen er snart for liten. Herregud, så dårlig. Det er vel bare å begynne med sportsdelen snart da, det er vel bare den det er plass til en skikkelig dunpose i også. Bra den kan legges helt ned ihvertfall.

Skrevet

Da Lukas var ca 5 mnd byttet jeg ut Dreamibagen med sportsdelen,men jeg kjøpte en soft bag til å ha oppi.Legg sportsdelen flat og ha en soft bag oppi.Funker helt perfekt:O) Jeg brukte en Teutonia bag.....(som også snart skal selges:O)

Skrevet

var det på sommeren eller på vinteren? får man plass til en god pose i mykbagen? Vurderer også å gjøre det for at det skal bli litt mer lunt

Skrevet

nesten litt godt og høre at det er flere som har tenk/eller som har begynt med sportsdelen...er nesten litt synd at han allerede nå må over i sportsdelen,blit alt for fort stor):men de ligger trygdt og godt i sportsdelen da...syns kanskje det er litt tidlig og begynne med dunposen,.er det noen som har begynt m det?(oslo)

Skrevet

Vi har vognene men her er snuppa blitt 8,5 mnd. Kutett ut baggen når hun ble 5 mnd. for hun var ikke i særlig godt humør når hun lå i den våken. Er veldig nysgjerrig og skal følge med på alt, stortrivdes i fra første stund i sportsvognsdelen selv om vi hadde rygen helt ned.

Vi har Oldenwaier den med bamse og vi har kun brukt den en gang i høst da jeg synes det er for tidlig. Blir for varmt. Bruker lammeskinn teppe eller dyne alt ettr som gradene ute. Har også kun på en bukse holder seg god og varm. Bor i oslo vi også.

Men babyene våre er forskjellig så du må nesten se ann dein egen om du muligens må bruke pose nå eller ikke.

Det er spådd kaldere til helgen så det er mulig v plukker den frem, får se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...