Gå til innhold

noen som har lyst å titte på brudekjolen jeg viurderer for øyeblikket?? :))

Anbefalte innlegg

falt litt for denne, selv om den har mindre strass enn jeg har sett for meg...:

www.marysbridal.com/bridal/8528.htm

får vite snart fra importør i bergen hva hun kan selge den til meg for...venter i spenning!!

de andre jeg har likt er på albumet mitt side to (klarer ikke lime inn linken - dataen streiker...arrrg...den nekter...men tette albumet er på første siden under "T")

men den med tynne stropper - som jeg liker best av de på albumet mitt - koster 15000 - og det er for mye. og så står den kanskje litt for mye ut i hoftene - så kanskje det ikke blir så flatterende... :S ?

Fortsetter under...

nå har jeg lagt inn bilde av en kjole på side 3 av albumet, den kan jeg få for 4900kr!!! som er utrolig billig, da...men lurer på om den står litt mye ut i hoftene den også..

ikke lett det her når jeg ikke kan prøve en gang!!!

hjelp!!!!

Kjempe fine kjoler :o)

Er ikke lett det der med å finne "rette" kjolen. Tror jeg brukte nesten et år på å finne min. Ombestemte meg 3 ganger i løpet av det året...

Annonse

når visste du at det var den "riktige" da smily? - og hva gjorde du når du ombestemte deg - ombestemt edu deg etter du hadde bestilt/kjøpt eller...?

Vi gifter oss 30.juni 2007!! Men drar oppover til vestlandet - der det skjer - i starten av juni - så må ha kjolen i mai.. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...