:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 magen min har falt litt ned liksom. det er mye lettere og puste og legen og jordmor snakker om at jeg kansje kommer til og føde snart. fordi magen har falt ned og en rekke andre ting. jeg vet hva de andre tingene er. men hva mener de med at magen har falt ned?? hva har det og si for babyen?
Chiquita Bananas Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Babyen er på vei ned i fødselskanalen
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 betyr det at man føder snart? hvor langt er du på vei? ...min begynte synke for lenge siden, men nå henger den som en overmoden plomme nedover nedover...er i uke 35 i morgen, da..så det er jo litt tidlig å føde, men føder gjern eom et par - tre uker hehe
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 hjelp! alle sier at jeg har så lav mage, kommer jeg kanskje til å føde snart da, er jo bare i uke 31?! har merket at det tynger veldig i underlivet. at hodet har festet seg, trenger vel ikke bety at fødselen er veldig nære? uff... ble litt redd nå jeg.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 altså jeg vet ikke om hodet har festet seg. er bare noe jeg antar siden jeg har hatt denne tyngende følelsen en ukes tid nå. noen som har opplevd det samme?
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 ja samme her, men hodet har ikke festet seg...hvertfall ikke for en uke siden .....
PrincessElisabeth Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 jeg har hørt at fødselen begynner å nærme ser når sf-målet begynner å synke...dette skjedde først med meg på kontrollen idag, så gambler på litt sex ikveld og i morgen for å få litt fortgang
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2006 jeg vet ikke helt hva det er, men hos meg hadde han lagt seg med hode ned for lenge siden og hodet var festet for en uke siden hos jordmor. men så plutselig falt liksom hele magen ned. vet ikke hvordan det går.. men jordmor og lege sa at det var tegn på at fødselen kansje kom snart. hm.. så nå prøver jeg og kjønne hva som har skjedd med magen mib ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2006 jeg vet ikke helt hva det er, men hos meg hadde han lagt seg med hode ned for lenge siden og hodet var festet for en uke siden hos jordmor. men så plutselig falt liksom hele magen ned. vet ikke hvordan det går.. men jordmor og lege sa at det var tegn på at fødselen kansje kom snart. hm.. så nå prøver jeg og kjønne hva som har skjedd med magen mib ;-)
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 symfysemålet mitt har vært øverst på det grønne, helt på kanten hele veien, men hos lege 17,okt var den 1cm under den røde linja! - legen måtte dobbeltsjekke... føder jeg snart eller...?? hun var snudd allerede for en oh en halv mnd siden ca...og magen henger som sagt.. http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/453135 hadde vært digg da - å føde om et par tre uker -bekkenet mitt kollapser snart..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 men jeg tror jeg har hørt at det ikke trenger å bety noe, kan en da gå noen uker... ikke for alle da selvsagt men man kan. men det er vist ikke alle som får synkende mage heller.....
Lille blå fugl Skrevet 23. oktober 2006 #12 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har hørt det at hvis du mot slutten av svangerskapet plutselig kan plassere en knytteneve mellom de nederste ribbena (altså i midten mellom brystene) og øverste del av livmoren føder du snart... husker ikke hvor lenge de mener at det går altså... men ungen synker hvertfall ned i fødselskanalen!!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #13 Skrevet 23. oktober 2006 Magen kan synke i uke 30 og du føder i uke 42... har ingenting å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå