Ylva og Mathilde Skrevet 24. oktober 2006 #51 Skrevet 24. oktober 2006 Ja det er ikke en av hans sterkeste sider for å si det sånn.. Vi får ta det som det kommer..
*gullungen med okt spire* Skrevet 24. oktober 2006 #52 Skrevet 24. oktober 2006 skjønner deg godt jeg!!jeg har også sagt i fra at han får holde seg edru nermere jul å nyttår.men det skjønner han godt for han vil ikke gå glipp av noe selv....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. oktober 2006 #53 Skrevet 24. oktober 2006 akkurat det samme sier min samboer,så vi har i grunnen ikke noe problem der.Han vil ikke drikke fra nå av og jeg har fire uker igjen.Ikke så mye som en øl og jeg det er jeg veldig glad for.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #54 Skrevet 24. oktober 2006 min kjære drikk å kose sæ enda, men æ tru han tar det rolig i jula pga ting nærme sæ. bor 10 min unna sykehuset, så det e likegreit å ta taxi lell, slipp å betal dyre dommer på parkering. på lengre turer bort regner jeg med at han holder seg edru slik at han kan kjøre om det er noe. blir dyrt med taxi når en må reise 1time. så min mann gir jeg frihet i jula til å kunne kose seg med øl, vin og akevit , men med måte, tror han er like spendt som meg. han vil jo gi meg forbud mot sex og sterk mat i jula også, så ungen holder seg inne til januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå