2 søte prinsesser Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jenta mi er nå 7,5 mnd og jeg vurderer og bytte til sport/sittedelen til min emmaljunga duo vogn - fordi hun liker og sitte litt. Men så er det det da at sittedelen er jo litt mer trekkfull og hun passer fremdeles i baggen selv med skinnposen og det er ikke trangt. Hva gjør andre??
WP-TLogPeanut Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Bytta når hun var 6 mnd. Begynte å trekke seg opp etter kanten på bagen,så da ble det litt skummelt ... Men var jo full liggestilling i sittedelen , og seler, så det ble bra
MintCondition Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Vi byttet tidlig vi, Guro var vel 5 1/2 mnd da hun protesterte vilt på å måtte LIGGE i vogna når hun ikke skulle sove. Dette var på sommeren da, så gjorde ikke noe at det ble mer åpent Og sittedelen kunne selvsagt legges helt ned.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg bytta til sportsvogndelen med fotpose da hun var litt over 5 mnd. Har Teutonia Mistral )
2 søte prinsesser Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 Hmmm kanskje jeg er litt gammeldags som - og som ikke inser hvor stor jenta mi har blitt :-) Hun reiser seg forøvrig ikke da..
løva Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Snuppa har brukt bagen til emmajunga citycross til hun var 6mnd. Ikke noe problem, har posen som hører til vogna med dyne oppi. Nesten lunere enn bagen, har jo også det sorte trekket til å ha over fotdelen. Kunne nok ikke brukt bagen lengre enn jeg gjorde, hun ble jo helt vill om hun måtte ligge. Sønnen min nektet å ligge da han var 4mnd........ Så det er nok veldig forskjellig.
*Kleopatra Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Sjarmøren er 7mnd, og vi bruker baggen ennå (duovogn). Han sitter i skinnpose og så tar jeg ei dyne bak ryggen på posen, sånn at han får se verden:)
tulle15mai:) Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 jenta mi er 5 mnd nå og hun vil stadig opp av vogna og elsker å sitte å kikke med den klaffen i ryggen oppe.. har emaljunga edge duovogn.. føler kanskje bagenkan bli litt liten fremover med voksipose oppi når det blir kaldt.. så tenkte kanskje på tide å bytte? noen andr med emaljunga egde? når bytta dere? er det ok å bytte når de vil opp, ser når hu ligger i vogna så reiser hu hele hode opp nå og strekker seg liksom..?
Clementine Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Har TFK-vogn og tulla vår er 5 måneder. Hun nekter også å ligge på ryggen så vi snur henne på magen og tar opp glidelåsen på kalesjen slik at hun kan kikke ut lufteluka framover. Dermed får hun med seg hva som skjer og er storfornøyd. Men skal innrømme at jeg gleder meg til å bytte til sportsdelen, er litt mye styr med bagen nå. Skal bare få kjøpt en ordentlig dunpose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå