PrinsesseSjefen Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 minsten (2 1/2 år) hos oss er venstrehendt, og vi har så vidt begynt å vise henne litt data (et "spill" fra 2-4 år). Vi andre er høyrehendte, og har "vanlig" mus. Hun skjønner ikke mye av det enda, men når hun begynner å skjjønne hvordan den virker, at det er hun som påvirker pila, så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.... Vet en kan bytte om på høyre og venstre musetast, men det blir kanskje litt tungvindt i lengden å stadig bytte. Er det dumt å prøve å lære henne å bruke høyre handa akkurat på det, eller blir det altfor vanskelig for henne? Eller finnes det noen mus som fungerer godt for begge hender? tenkte det var greit å begynne "riktig"..... Noen tips?????
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Musa jeg har er helt lik på høyre å venstre side, prøvde å bruke den med venstre handa no å det fungerte like godt som i høyre. Er jo bare for dere å bruke venstre handa i begynnelsen å vise hvilke fingre som skal brukes, blir jo motsatt av "langefinger å pekefinger" men det greier dere nok..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Hei Jeg er venstrehendt, men har ingen problemer med å bruke høyre hånd foran pc....treningssak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå