Gå til innhold

Hva ville dere gjort (ang. jobb)


Etaner

Anbefalte innlegg

Jeg jobber 70% i en kiosk og studerer hjemme ved siden av.

Problemet er at jeg ikke takler den jobben i kiosken lenger. Er så sliten og kvalm om dagen og møkk lei kunder og mas.

Jeg er alltid alene på jobb og innimellom er det veldig mye å gjøre dvs. jeg må løpe rundt i nærmere 2 timer før jeg får litt ro, så er det kansje stille 20min før det er på`n igjen.

 

Jeg kjefter på kunder og sjefen, noe jeg ikke liker i det hele tatt, men hormonene hjelper meg ikke akkurat her.

 

Dette går hardt utover studiene, mannen min og sønnene min. Jeg gruer meg hver gang jeg skal på jobb, og orker ingen ting. Det meste av jobbingen er på kvelden og i helgene.

 

Problemet mitt er samvittigheten. Er jeg så dårlig at jeg bør sykemelde meg? Hva gjør sjefen nå? Og slike ting.

Sist jeg var gravid jobbet jeg der til 6mnd og sjefen regner med at jeg holder ut like lenge nå..

 

ÅÅÅåå jeg blir helt gal av dette. Jeg skal til legen i morgen, hva forteller jeg henne, og hva sier jeg?

Jeg har aldri vært brte fra jobben før untatt ett par dager med ekstrem kvalme.

 

Huff dette ble litt langt, men jeg blir så frustrert av dette og trenger litt råd og tanker rundt dette, håper noen vil svare meg (=

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

for å være ærlig...tror du skal tenke på deg selv og spiren din....jeg jobber selv i kiosk..jeg er sjefen da,så bryr meg ikke om hva han sier...for det er jo meg..hehe...men jeg får vondt av å være på jobb...redd det har noe med alle strålene å gjøre....er jo 5 dataer der...som gjør masse rare ting....jeg skal sykemelde meg...er utslitt og døøøø...(ikke dø såklart)men er redd jeg sklal skade mitt vakre foster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nestesjef, hehe.. så det er nok litt derfor jeg har litt dårlig samvittighet..

Jeg er helt gååen i ryggen og får masse stikkinger i magen når jeg er på jobb. Men 50 % av det er psykisk, jeg er så inni h...lei av den jobben. Jeg skal ikke tilbake igjen etter permisjonen da har jeg sannsynligvis blitt ferdig med utdannelsen og har ny jobb(=

 

Men kan jeg si til legen at det er psykisk? Er så redd de skal tro jeg er lat..for det er overhodet ikke tilfelle.

 

Eller så er nesten det verste å måtte fortelle til sjefen at jeg må sykemelde meg, han er den stressa typen hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ha full forståelse for at man sykemelder seg når formen er dårlig - både fysisk og psykisk. Og synes man ikke skal presse seg hver dag når kroppen stritter i mot pga kvalme, oppkast og tretthet.

 

Men når man klarer å si at stråling fra datasystemer på jobben er farlig - ja, da begynner jeg virkelig å lure.. Blir nesten provosert, samtidig som jeg ler her jeg sitter.. Og synes synd på jenter som går og bekymrer seg over slike ting i 9 mnd. Da er man etter min skala en smule overnervøs - og det må være fryktelig slitsomt å ha det slik.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...